آوالانچ و بازخرید 2 میلیون از توکن‌های ترا؛ در انتظار تایید دادگاه

در آوریل 2022، بنیاد گارد لونا، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور که از اکوسیستم ترا با استیبل کوین خود UST و توکن LUNA پشتیبانی می‌کرد، به ارزش 100 میلیون دلار Avalanche خریداری کرد. این توکن‌ها به منظور تقویت ذخایر خود خریداری شده بود. لازم به ذکر است که UST چهارمین استیبل کوین بزرگ در آن زمان بود.

با این حال، فروپاشی اکوسیستم Terra در می 2022 آینده توکن های AVAX را زیر سوال برد. اکنون بنیاد Avalanche اعلام کرده است که برای خرید مجدد 1.97 میلیون توکن از املاک ورشکسته Terraform Labs مذاکره کرده است.

بنیاد Avalanche در پست اعلامیه خود در X نوشت: «این اقدام تضمین می‌کند که بنیاد لونا محدودیت‌های قرارداد اصلی در استفاده از توکن‌ها را نقض نمی‌کند و توکن‌ها را از پیچیدگی‌های روند تسویه توسط یک مدیر ورشکسته محافظت می‌کند.

در حالی که بنیاد شرایط مالی معامله را در اطلاعیه خود لحاظ نکرده است، ارزش فعلی 1.97 میلیون توکن آوالانچ حدود 56 میلیون دلار است که 44 درصد کاهش نسبت به ارزش 100 میلیون دلاری اولیه که لونا در آوریل 2022 برای آن پرداخت کرده بود داد.

بر اساس این اعلامیه، این قرارداد در انتظار تایید دادگاه ورشکستگی مسئول املاک Terraform Labs خواهد بود. یک قاضی ورشکستگی اقدام آزمایشگاه Terraform را برای خاتمه دادن به فعالیت‌های خود در سپتامبر پس از حل و فصل پرونده با SEC تایید کرد.

قیمت توکن آوالانچ که در 10 اکتبر به 25.16 دلار رسید، پس از اعلام و محبوبیت فزاینده بازی ویدیویی جدید Off The Grid، که اقتصاد درون بازی بر روی یک زیرشبکه Avalanche ساخته شده است، بیش از 13 درصد افزایش یافته و به حدود 28.50 دلار رسیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا