احراز هویت MoonXBT فعالیت قانونی کاربران ایرانی

آموزش احراز هویت MoonXBT با مدارک ایرانی شامل کارت ملی، پاسپورت و سایر مدارکی که هویت شما را نشان دهد.

صرافی MoonXBT اولین پلتفرم معامله گری اجتماعی (Social trading) که اخیرا به بازار ایران ورود کرده است، در جزایر کیمن حضور دارد. این صرافی در هنگ کنگ، کره جنوبی، ژاپن و ویتنام دفتر دارد. بازار اصلی مون ایکس بیتی در جنوب شرق آسیا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی میباشد. از دست آوردهای این صرافی میتوان به حضور آن در 100 کشور و منطقه، Billion USDT +1 حجم معاملات هفتگی و بیش از 200 هزار تریدر اشاره کرد. لویید کانترکت محصول اصلی صرافی مون ایکس بیتی می باشد. همچنین دغدغه اصلی کاربران ایرانی که احراز هویت می باشد را رفع کرده است. در ادامه گام به گام آموزش احراز هویت MoonXBT را به شما توضیح خواهیم داد.

محدودیتی در احراز هویت MoonXBT وجود ندارد

تمامی کاربران ایرانی به جز افراد زیر 18 سال مجاز به ورود به فرآیند KYC هستند. MoonXBT همان مجموعه ای از سیاست های KYC را برای کاربران ایرانی اعمال می کند که برای کاربران سایر نقاط جهان اعمال می کند.

مطلقاً هیچ ممنوعیتی برای کاربران ایرانی برای انجام KYC اعمال نخواهد شد و همچنین منع دیگری برای واریز یا برداشت کاربران ایرانی پس از گذراندن فرآیند KYC وجود نخواهد داشت.
به طور خلاصه، سیاست‌های صرافی KYC MoonXBT بر اساس مناطق جغرافیایی متفاوت نخواهد بود، هیچ قانون متفاوت یا اضافی در مورد بازار ایران برای کاربران اعمال نخواهد شد. کاربران از سرتاسر جهان هویت و فعالیت آنها در برابر کلاهبرداری، فساد، پولشویی و تامین مالی تروریسم با همان استانداردها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

با یک ایمیل یا شماره تلفن شروع کنید

در صرافی MoonXBT تنها برای ایجاد یک حساب کاربری توسط کاربر داشتن یک ایمیل است. یک کاربر می تواند به سادگی یک حساب کاربری با یک آدرس ایمیل قانونی برای به دست آوردن یک MoonXBT باز کند.

MoonXBT ایمنی حساب های کاربران ایجاد شده با آدرس های ایمیل با استفاده از فناوری 2FA را تضمین می کند. ایمیل شناسه کلید در MoonXBT است. تنظیمات ایمنی، فعالیت‌ها، مزایا و غیره همگی از طریق ایمیل به کاربران تحویل داده می‌شوند. البته اکیدا به کاربران توصیه می‌شود 2FA از حساب‌های ایمیل خود را فعال کنند.

آموزش احراز هویت در صرافی MonnXBT

گام اول: اگر از طریق وبسایت اقدام به ثبت نام کردید ابتدا بر روی گزینه پروفایل در بالا سمت راست و اگر از طریق اپلیکیشن صرافی MoonXBT اقدام کردید از بالا سمت چپ بر روی پروفایل خود کلیک کنید.

گام دوم: با زدن بر روی پروفایل خود، گزینه های ظاهر می شود که باید بر روی گزینه دوم Verification کلیک کنید.

احراز هویت MoonXBT
صفحه اصلی – احراز هویت MoonXBT

گام سوم: اطلاعات فردی

گزینه اول: در این قسمت با زدن بر روی گزینه County/Region بزنید و Iran را انتخاب کنید.

گزینه دوم: در قسمت Name اسم و فامیل خود را به انگلیسی بنویسید.

گزینه سوم: در بخش Certificate نوع مدرک خود را انتخاب کنید که میتواند کارت ملی، پاسپورت و سایر مدارکی که هویت شما را نشان دهد باشد.

گزینه چهارم: در قسمت آخر هم شماره تلفن خود را وارد کنید.

گام چهارم: مشخصات و اطلاعات فردی

گزینه اول: مدرک شناسایی خود مانند کارت ملی، پاسپورت و یا سایر مدارکی که در گام سوم انتخاب کردین را بارگذاری کنید.

گزینه دوم: عکس خود را در حالی که کارت شناسایی خود و یک کاغذ با MoonXBT و تاریخ امروز دست نوشته روی آن در دست دارید، آپلود کنید.

گام پنجم: ارسال اتمام مراحل احراز هویت در صرافی Moo

در قسمت آخر هم با زدن بر روی گزینه Submit کار خود را به اتمام برسانید تا تایید شود.

احراز هویت MoonXBT مون ایکس بیتی
صفحه احراز هویت صرافی مون ایکس بیتی

نکته: توجه داشته باشید که از تصاویر واضح استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا