ثبت نام صرافی BingX بینگ ایکس و دریافت تا 200 دلار جایزه

اگر در حال خواندن این مقاله هستید به احتمال زیاد با صرافی بینگ ایکس آشنا هستید، یک صرافی بین المللی آنلاین، که در کشور سنگاپور ثبت شده است و در سال 2018 فعالیت خود را با نام Bingbon شروع کرده است و در سال 2021، این صرافی به BingX تغییر نام داد و در حال حاضر در بیش از 100 کشور، شعبه فعال دارد. اگر علاقمند به ثبت نام در این صرافی را دارید، می توانید از کد تخفیف ۵۰% کارمزد معاملات به صورت اختصاصی وبسایت تحلیل ایکسچنج استفاده کنید.

ثبت نام در صرافی BingX

برای ثبت نام آسان ابتدا بر روی این لینک کلیک کنید تا صفحه ثبت نام برای شما باز شود. مشابه تصویر زیر مرحله به مرحله با هم پیش میرویم.

ثبت نام صرافی BingX
ثبت نام صرافی BingX

ثبت نام به کمک ایمیل: شما برای ثبت نام بصورت ایمیل از این قسمت استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که حتما از ایمیل معتبری استفاده کنید چون تمامی تراکنش های مالی شما از طریق ایمیل باید تایید شود. در صورتی که میخواهید از طریق شماره تلفن ثبت نام کنید بر روی گزینه کناری یعنی Phone کلیک کنید.

برای سهولت در ثبت نام ما پیشنهاد میدیم که ثبت نام رو از طریق Email انجام بدید. چون ممکنه روزی دسترسی شماره تماس برای ایران امکان پذیز نباشه.

  1. در این قسمت باید ایمیل خودتان رو وارد کنید.
  2. پسورد (رمز عبور) دلخواه خود را وارد کنید، لطفا دقت کنید در اینجا شما نیازمند یک پسورد متشکل از حروف انگلیسی، عدد و علایم دیگر هستید، به هیچ عنوان از پسورد ساده استفاده نکنید.
  3. بعد از پایان بر روی گزینه Next کلیک می کنید.

تایید ایمیل برای ثبت نام صرافی BingX بینگ ایکس

تایید ایمیل برای ثبت نام صرافی BingX
تایید ایمیل برای ثبت نام صرافی BingX
  1. کدی که به ایمیل شما ارسال شده است.
  2. مدت زمان وارد کردن این کد. (نگران نباشید، اگر مدت زمانش که 2 دقیقه است به پایان رسید مجدد بر روی آن کلیک کنید تا کد جدیدی برایتان ارسال شود.)
  3. در نهایت بر روی Register کلیک کنید. تبریک میگویم شما هم اکنون یک حساب در صرافی BingX دارید.
  4. در صورت اینکه ایمیل یا اطلاعاتی را اشتباه وارد کرده باشید با زدن بر روی گزینه Back میتوانید به صفحه قبل برگردید و اصلاح کنید.
ثبت نام صرافی BingX
ثبت نام صرافی BingX

و در انتها با این پیام یعنی شما با موفقیت در صرافی BingX ثبت نام انجام داده اید.
برای کسب جوایز و پاداش های بیشتر میتونین روی Claim rewards کلیک کنید.

سوالات متدوال درباره صرافی BingX بینگ ایکس

آیا صرافی BingX نیاز به احراز هویت دارد؟

خیر، شما تا برداشت مبلغ روزانه 50 هزار دلار نیازمند احراز هویت نیستید.

چه پاداش هایی برای کسانی که در صرافی بینگ ایکس ثبت نام می کنند، درنظر گرفته شده است؟

پاداش های مختلفی برای شما درنظر گرفته شده است. به عنوان مثال اگه بیش از ۲۰۰ دلار برای انجام معاملات واریز کنید ۲ دلار از سوی صرافی پاداش خواهید گرفت و اگه حجم ترید خوبی داشته باشید میتونین پاداش های بیشتری کسب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا