مون ایکس بیتی چیست؟ صرافی سوشال ترید MoonXBT

صرافی MoonXBT مون ایکس بیتی اولین پلتفرم معامله گری اجتماعی (Social trading) در دنیا برای ارزهای دیجیتال است. صرافی ارز دیجیتال مستقر در جزایر کیمن در سال 2021 تأسیس شد. مون ایکس بیتی خدمات گسترده‌ای از محصولات معامله گری مانند فیوچرز، اسپات و با تمرکز بیشتر بر روی کپی ترید و لیکویید کانترکت می‌باشد.

مون ایکس بیتی چیست؟ MoonXBT

اکنون بیش از 60 کشور در سراسر جهان به خدمات MoonXBT دسترسی دارند. ویتنام، اندونزی، مالزی، کامبوج، هند، آمریکای لاتین و روسیه تنها چند کشوری هستند که این صرافی پایگاه عملکردی خود را دارد که در میان آنها، MoonXBT اکنون یکی از سه صرافی اصلی ارزهای دیجیتال معتبر در ویتنام است. حجم معاملات روزانه MoonXBT اکنون با بیش از 200000 کاربر به 300 میلیون USDT رسیده است.

مزایای مون ایکس بیتی چیست؟

این صرافی از امکانات مختلفی برخوردار است که در نوبه خود بسیار ارزشمند است و شرایطی را برای معامله گران ایجاد کرده است که انجام معاملات به ساده ترین حالت ممکن فراهم شود.

نقدینگی کافی برای معاملات فیوچرز

نقدینگی کافیMoonXBT زیربنای همه موارد این پلتفرم است. در معاملات آتی، لیکویید کانترکت MoonXBT به مشتریان اجازه می دهد حداکثر 5000 USDT به عنوان مارجین سرمایه گذاری کنند و 150 برابر موجود خود به معامله اضافه کنند. برای جلوگیری از لغزش بازار، سفارش های ارسال شده توسط مشتریان به لطف نقدینگی فراوان، در کسری از میلی ثانیه تکمیل می شود. در نتیجه حجم معاملات فراوان، آینده MoonXBT دارای دامنه معاملاتی گسترده و عمیق است.

شبکه معاملات اجتماعی صرافی MoonXBT (کپی ترید)

MoonXBT، یک پلتفرم معاملاتی اجتماعی جهانی، از پتانسیل کامل معاملات اجتماعی به نفع خود استفاده می کند. علاوه بر این، خدمات معاملات اجتماعی مانند ابزار «کپی ترید» خود را ترویج می‌کند که به معامله‌گران اجازه می‌دهد از معاملات سایر کاربران «کپی» کنند، به این معنی که سفارش‌های آن‌ها بر اساس رویکرد معامله‌گری که دنبال می‌کنند به‌طور خودکار اجرا می‌شوند. دستگاه های کپی از صرفه جویی در زمان و امکان بهبود عملکرد معاملات سود می برند.

امنیت خوب صرافی مون ایکس بیتی

MoonXBT با همکاری در Fireblocks و شرکت حسابرسی معروف CertiK، ایمنی دارایی های دیجیتال معامله گران خود را تضمین می کند.

امنیت مون ایکس بیتی
امنیت صرافی مون ایکس بیتی چیست

MoonXBT با همکاری در Fireblocks و شرکت حسابرسی معروف CertiK، ایمنی دارایی های دیجیتال معامله گران خود را تضمین می کند. برای محافظت بیشتر، MoonXBT از احراز هویت دو مرحله ای (2FA) برای هر تراکنش استفاده می کند.

علاوه بر این، MoonXBT همچنین یک تفاهم نامه با رگولاتور اوراق بهادار و بورس کامبوج (SERC) دارد که در ابتدای اکتبر امضا کرد. به این معنی است که MoonXBT اکنون مستقیماً توسط دولت کامبوج تنظیم می شود. بر اساس این مقررات، 100٪ ایمنی حساب ها و سرمایه کاربران را تضمین می کند. خبر این تفاهم نامه در سایت های معتبر ارز دیجیتال مانند کریپتو نیوز رسانه ای شد.

MoonXBT مون ایکس بیتی برای بازار ایران

MoonXBT به عنوان یک پلتفرم مبادله رمزنگاری کاربر پسند و با استفاده آسان، تجربه معامله راحت را در سراسر جهان به کاربران ارائه می دهد. برای بازار ایران، MoonXBT همان سیاست KYC را اعمال می کند و آن را برای واریز و برداشت وجه بدون مشکل می کند. MoonXBT همچنین پشتیبانی 24 ساعته مشتری را برای کاربران ایرانی با پشتیبانی کامل از جوامع محلی ارائه می کند.

کارمزد منصفانه صرافی MoonXBT

مزیت دیگر برای کاربران قراردادهای MoonBXT کارمزدهای منصفانه برای معاملات است. از میکر 0.025٪ کارمزد معاملاتی دریافت می شود در حالی که تیکر با 0.071٪ کارمزد معامله دریافت می شود.

خدمات مون ایکس بیتی چیست؟

صرافی نوین مون ایکس بیتی خدمات متعددی برای کاربران خود در نظر گرفته است که جدیدترین نوع این خدمات اعم از لیکویید کانترکت، پرپچوال کانترکت، گارانتی آپشن و معاملات اسپات است.

مون ایکس بیتی چیست
مون ایکس بیتی چیست کسب سود تا ماه

قرارداد های لیکویید کانترکت و پرپچوال

مشتریان MoonXBT ممکن است حتی بدون منتظر ماندن برای تکمیل سفارشات سایر مشتریان از طریق ویژگی “لیکویید کانترکت”، در یک دفتر سفارش باز معامله کنند. سپس سفارش پر شده به بازار ارائه می شود، جایی که نوسانات و حرکت بازار ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارد. آنها ممکن است در هر زمانی قبل از انقضا برای تامین نقدینگی و ثبات فسخ شوند.

معاملات اسپات

MoonXBT علاوه بر گستره ای از امکانات معاملات ارزهای دیجیتال، معاملات اسپات را نیز ارائه می دهد. برخی از برجسته‌ترین دارایی‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، XRP، Dogecoin، Solana و غیره را می‌توان در اینجا توسط معامله‌گران کریپتو خریداری کرد.

معاملات گارانتی آپشن

قسمت گارانتی MoonXBT یک بستر معاملاتی مشتقه ارز دیجیتال با رابط کاربری آسان و فرآیند معاملاتی ساده است. BTC/USDT، Ethereum/USDT و Dogecoin/USDT در حال حاضر از طریق معاملات آپشن در MoonXBT پشتیبانی می شوند.

سوآپ پریچوال MoonXBT Perpetual Swap

MoonXBT Perpetual Swap جز قراردادهای خطی USDT را در پلتفرم معاملاتی یکپارچه می کند. با یک حساب، یک معامله گر می تواند چندین موقعیت را باز کند و تمام سود و زیان به دلار USDT محاسبه می شود.

علاوه بر این، معاملات پرپشوال MoonXBT یک  طرفه است به این معنی که یک معامله گر می تواند یک موقعیت خرید یا فروش را برای یک قرارداد باز کند به جای اینکه هر دو موقعیت خرید و فروش را به طور همزمان برای قرارداد حفظ کند. این امر ارزیابی ریسک و فرآیند تصمیم‌گیری را برای معامله‌گران ساده می‌کند، زیرا آنها به جای فکر کردن به استراتژی‌های پوشش ریسک پیچیده‌تر، فقط باید به یک روش حدس و گمان انجام دهند.

از نظر مدیریت ریسک، معاملات پرپشوال MoonXBT به معامله گران این امکان را می دهد که از دو حالت مارجین متفاوت برای معامله استفاده کنند: حالت کراس و حالت ایزوله. در همین حال، کاربران MoonXBT می‌توانند هر سطح از مارجین و اهرم را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند.

معاملات اجتماعی (social trading) صرافی MoonXBT

اصلی ترین ویژپی صرافی مون ایکس بیتی ارائه خدمات معاملات اجتماعی می باشد که در چند آیتم مختلف کاربران تازه وارد نیز امکان استفاده از این خدمت منحصر به فرد را خواهند داشت.

معاملات کپی ترید و تقلیدی مون ایکس بیتی چیست؟

معاملات کپی ترید به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری شناخته می شود که به معامله گران اجازه می دهد از روش های معاملاتی دیگر معامله گران تقلید کنند. این موضوع بطور واضح ثابت شده است که برای معامله گران مبتدی مفید است زیرا باعث صرفه جویی در زمان و کاهش ضرر می شود. قابلیت معاملات کپی ترید با استفاده از پلتفرم MoonXBT آسان شده است.

کپی ترید مون ایکس بیتی چیست
کپی ترید مون ایکس بیتی چیست

مزایای معاملات کپی ترید هم برای کپی کننده است و هم برای معامله گران حرفه ای است به این صورت که معامله گران خبره نیز ممکن است با به اشتراک گذاشتن معاملات خود، ۱۰ درصد از سود خود را با فالوور از سفارشات موفق فالوور سود ببرند. جالب است بدانید که فقط برای چند صرافی این ویژگی معاملات کپی ترید برقرار است.

نبرد معاملاتی (battle) در صرافی MoonXBT

کاربران برنامه وب MoonXBT اکنون می توانند در نبردهای معامله گری شرکت کنند که در آن در مقابل سایر معامله گران قرار می گیرند. یک استخر پاداش ارز دیجیتال با بودجه افراد شرکت کننده به فعال ترین کاربران تعلق می گیرد. ایجاد کننده یک نبرد معاملاتی ۵٪ از کل جایزه را دریافت می کند که برای تولید آن 5 USDT هزینه دارد. هرچه پول بیشتری به دست آورید، جایگاه شما در توزیع پاداش بالاتر خواهد بود.

انجمن های درون برنامه ای

شما می توانید با استفاده از برنامه تلفن همراه به انجمن درون برنامه ای دسترسی پیدا کنید. ورود و شرکت در انجمن رایگان است و شما می توانید در مورد موضوعات مختلف با سایر اعضا گفتگو کنید. با این حال، مردم می‌توانند نظرات خود را بیان کنند و سؤال های خود را بپرسند.

برنامه معامله گر حرفه ای

یکی از محصولات این شبکه، MoonXBT Pro-trader، به اعضا اجازه می دهد تا ۵۰ درصد کمیسیون دریافت کنند. همچنین خدماتی مانند مشتری VIP را ارائه می دهد و به مصرف کنندگان خود اجازه می دهد هر ماه توکن های بیشتری را برداشت کنند.

تجربه کاربری دلپذیر در صرافی MoonXBT

صرافی MoonXBT برای شما محیطی جذاب و در عین حال ساده فراهم کرده است تا از تمامی امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بخشی از این ویژگی ها به شرح زیر است:

رابط کاربری ساده

با حداقل مقدار واریز به صرافی، سرمایه گذاران می توانند معامله در MoonXBT را شروع کنند. هر کسی در دنیای کریپتو ممکن است از رابط کاربری ساده MoonXBT بهره مند شود.

سرویس پشتیبانی تمام وقت

تیم خدمات مشتری MoonXBT کاملاً حرفه ای است و در تمام ساعات شبانه روز در دسترس است. آنها به سؤالات رسانه های اجتماعی پاسخ می دهند و جزئیات مربوط به رویدادها، خدمات، محصولات، قیمت ها و تبلیغات پلتفرم را ارائه می دهند. آن ها همچنین به تمام مشکلات کاربران پاسخ می دهند.

پشتیبانی مون ایکس بیتی
پشتیبانی و ارائه خدمات مون ایکس بیتی به تمام زبان ها

خدمات چند زبانه

با توجه به اینکه MoonXBT کاربرانی از سراسر جهان دارد، این وب سایت به زبان های زیادی در دسترس است. مشتریان تقریباً از هر کشوری درک خواهند کرد که استفاده از خدمات به زبان خودشان چقدر ساده و لذت بخش است.

35 دلار پاداش ثبت نام در مون ایکس بیتی

برای معامله گران جدید در MoonXBT یک جایزه کمپین خوش امدگویی 35 USDT وجود دارد. در اولین خرید خود 100٪ پول خود را پس خواهید گرفت. برای شروع، به عنوان مثال، 100 USDT را به حساب MoonXBT خود واریز کنید و اولین تراکنش خود را انجام دهید. پس از تکمیل تراکنش، یک پاداش معاملاتی 100 USDT به عنوان بازپرداخت دریافت خواهید کرد. امکان معامله در پاداش های USDT و Trading به طور همزمان وجود دارد.

MP در مون ایکس بیتی چیست؟

روش های مختلفی برای به دست آوردن MoonXBT MP وجود دارد. وقتی در MoonXBT ثبت نام می کنید 50 MP کسب می کنید. تأیید KYC را کامل کنید و 100 MP دیگر دریافت کنید. برای افزایش امنیت حساب خود، باید شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را ثبت کنید. این مورد باعث می شود تا یک 100 MP امتیاز اضافی دیگر به دست آورید. می تواند برای هزینه کارمزد تراکنش استفاده شود و با Tether (USDT) مبادله شود هر 100MP برابر با 1USDT است.

برنامه افیلیت و معرفی دوستان

یک برنامه معرفی کاربران با MoonXBT وجود دارد. شما می توانید تا 50 درصد از کارمزدهای معاملاتی MoonXBT که توسط معاملات قراردادهای ارجاعی خود از طریق این برنامه جمع آوری می شود، کمیسیون بگیرید. در مقایسه با سایر رقبا، میزان سود رفرال 50٪ سطح رقابتی دارد.

مون ایکس بیتی چیست؟

صرافی و پلتفرم سوشال تریدینگ ارز دیجیتال است که در آن کاربران و تریدها به یگدیگر متصل هستند. و میتوانند به صورت اجتماعی معامله کنند.

قابلیت های صرافی مون ایکس بیتی

معاملات اسپات، فیوچرز پریچوال، لیکوئید کانترکت، معاملات آپشن (اختیار خرید و اختیار فروش)، کپی ترید، سیستم پاداش دهی، پشتیبانی از زبان های مختلف

کپی ترید مون ایکس بیتی

تریدرها میتوانند با به اشتراک گذاری معاملات خود کسب درآمد اضافی را تجربه کنند. و کاربران مبتدی هم به صورت تقلیدی سود کسب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا