حداقل سرمایه برای ترید در ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال از زمان معرفی بسیار با نوسان بوده‌اند، اما اگر به دنبال تجارت این دارایی‌های دیجیتال هستید، این نوسان می تواند فرصت هایی برای سود ایجا کند. رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم از زمان آغاز به کار بسیار افزایش یافته‌اند، اما به‌طور قابل‌توجهی از بالاترین سطح خود در کنار سایر ارزهای دیجیتال محبوب کاهش یافته‌اند. 

معامله‌گران با تجربه سال‌هاست که در مورد ارزهای رمزنگاری شده گمانه‌زنی می‌کنند، اما اگر تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اید، چگونه می‌توانید شروع کنید؟

در این مقاله حداقل سرمایه برای ترید در بازار ارزهای دیجیتال و نحوه استفاده درست از آن مورد بحث قرار میگیرد.

حداقل سرمایه برای ترید در ارزهای دیجیتال چقدر است؟

همانطور که برای هر سرمایه‌گذاری انجام می‌دهید، دقیقاً درک کنید که در چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید. اگر سهام می‌خرید، مهم است که گزارش سالانه و سایر پرونده‌های SEC را بخوانید تا شرکت‌ها را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید. برای انجام همین کار با هر ارز دیجیتال برنامه ریزی کنید، زیرا به معنای واقعی کلمه هزاران مورد وجود دارد، همه آن‌ها متفاوت عمل می‌کنند و هر روز ارزهای جدیدی ایجاد می‌شود. شما باید مورد سرمایه گذاری برای هر تجارت را درک کنید.

نوسانات یک بازی برای معامله‌گران وال استریت پرقدرت است که هر یک از آن‌ها در تلاش هستند تا از دیگر سرمایه گذاران با جیب پر سبقت بگیرند. یک سرمایه گذار جدید می‌تواند به راحتی توسط نوسانات له شود.

حداقل سرمایه برای معامله در بازار ارز دیجیتال

حداقل مقدار موجود برای خرید و معامله در صرافی‌ها معمولاً بین 5 تا 10 دلار است. با این حال، باید درک کنید که هر چه کمتر سرمایه گذاری کنید، کمتر می‌توانید درآمد کسب کنید. به عنوان مثال، سود من از معاملات معمولاً بین 5٪ تا 15٪ ماهانه است. اگر من فقط 10 دلار سرمایه گذاری کنم، سود من 50 تا 150 سنت خواهد بود، که خیلی مضحک است و ارزش زمانی را که برای سفارش دادن صرف می‌کنم ندارد.

می توانید با مبلغی که برای شما راحت است شروع کنید، مثلاً با 100 دلار و هر هفته 10 دلار اضافه کنید. +توصیه من: همه چیز را یکجا روی یک سکه سرمایه گذاری نکنید. با این حال، درک این نکته مهم است که برخی از پلتفرم‌های معاملاتی، اگر مقدار کمی ارز دیجیتال معامله می‌کنید، بخش عظیمی از سرمایه‌گذاری شما را به عنوان کارمزد می‌گیرند.

 بنابراین مهم است که به دنبال یک کارگزار یا صرافی باشید که هزینه‌های شما را به حداقل برساند. در واقع، بسیاری از کارگزاران به اصطلاح «رایگان» کارمزدهایی را به نام اسپرد نشانه گذاری در قیمتی که برای ارز دیجیتال خود می‌پردازید تعبیه می‌کنند.

اقدامات لازم برای شروع تجارت ارز دیجیتال چیست؟ آیا می‌توانم با بودجه محدود این کار را انجام دهیم؟

ارزهای دیجیتال

در زمان اخیر، به دلیل پذیرش انبوه، تجارت ارزهای دیجیتال در مقایسه با 5 سال پیش رایج تر شده است.

اگر بخواهیم این سفر را دوباره از نو شروع کنیم، به عبارت رایج «یاد بگیرید و سپس L را بردارید، درآمد خواهید داشت» می‌مانیم.

اولین قدم برای به دست آوردن این دانش ، گرفتن یک معلم خصوصی در صورت توانایی مالی است، در غیر این صورت، می توانید از مواد آموزشی رایگان ارائه شده در مبادلات استفاده کنید. برای یک بار از MEXC استفاده کنید، زیرا مواد آن‌ها برای مبتدیان مناسب است، آن‌ها از زبان‌های مختلف در سراسر جهان پشتیبانی می‌کنند، واریز رایگان است و آن‌ها همچنین دارای پشتیبانی مشتری هستند که همیشه در دسترس است. 

آیا اشاره کردیم که پشتیبانی مشتری سریع است؟ بله، رسیدن به حمایت آنها بدون مشکل است.

شروع تجارت خود با بودجه محدود ایده بدی نیست، ما دلیل آن را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

با بودجه محدود، می‌توانید هر ارز دیجیتالی دلخواه خود را دریافت کنید، اما کسانی که دانش مناسبی دارند، به سراغ سنگ‌های قیمتی پایین می‌روند. این سنگ‌های قیمتی کم حجم، سکه‌هایی هستند که دارای ارزش بازار هستند (کل ارزش بازار عرضه در گردش ارزهای دیجیتال) که به راحتی می‌توانند در مدت زمان کوتاهی دو برابر شوند.

 اینجاست که MEXC دوباره وارد می‌شود، صرافی با تعداد زیادی از این سکه‌ها شروع می‌شود و با راهنمایی مناسب همیشه می‌توان این سکه‌ها را شناسایی کرد و این صرافی دارای کارمزد سازنده 0٪ و کارمزد گیرنده 0.2٪ است، بنابراین با یک هزینه محدود و بودجه کم، این شروع خوبی برای ما به عنوان یک مبتدی خواهد بود تا بتوانیم مقداری پول از هزینه ها پس انداز کنیم.

بنابراین می‌توانیم موافق باشیم که حتی با بودجه محدود می‌توانید وارد حوزه رمزنگاری شوید و چیزی از آن بسازید.

ممکن است ارز دیجیتال از دست بدهید؟ اگر چنین است، برای جلوگیری از این اتفاق چه باید کرد؟

ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال به دلیل نوسان بودن بدنام هستند. و در جایی که نوسان وجود دارد، فرصت بزرگی برای کسب درآمد و از دست دادن پول وجود دارد. اگر بر اساس آن‌چه که یک فرد مشهور توییت می‌کند یا آن‌چه یک کارشناس خود اعلام کرده به شما می‌گوید سرمایه گذاری می‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که برای شما هزینه داشته باشد. بنابراین در اینجا 10 قانون ساده برای شما آورده شده است تا به درک اشتباهات رایجی که باید از آن‌ها اجتناب کنید تا با پول خود باهوش‌تر باشید، آشنا شوید.

1. کورکورانه از “متخصصان” پیروی نکنید. همیشه خودت تحقیق کن

در هر گوشه و کنار اینترنت «متخصصان» رمزنگاری را خواهید یافت. شاید باور این موضوع برای شما سخت باشد، اما هیچ متخصص واقعی رمزگذاری وجود ندارد. کریپتوها برای کسی که قادر به پیش‌بینی دقیق قیمت‌های آن‌ها نیست، بسیار فرار هستند. پس خودت تحقیق کن

2. وارد ارزهای دیجیتال با نقدینگی کم نشوید. ممکنه بدجوری گیر کنی

نقدینگی سهولت خرید و فروش رمزنگاری است. اگر یک ارز دیجیتال نقدینگی پایینی داشته باشد، ممکن است نتوانید آن را به راحتی در زمان مناسب بفروشید. و به جای کسب سود، در نهایت با آن گیر خواهید کرد.

3. سعی نکنید بازار را “زمان” کنید

وقتی به گذشته نگاه می‌کنید همه چیز بسیار منطقی و بدیهی به نظر می‌رسد. ممکن است پشیمان شوید که بیت‌کوین را به قیمت 1000 دلار نخریده اید یا آن را در اوج خود فروخته اید. این پشیمانی شما را به جایی نمی‌رساند. تحقیقات خود را انجام دهید و اگر احساس می‌کنید که یک رمزارز خاص کم ارزش است، آن را بخرید. یا اگر فکر می‌کنید بیش از حد ارزش گذاری شده است، آن را بفروشید.

4. شایعه را بخر، واقعیت را بفروش.

این ایدئولوژی در اکثر بازارهای مالی کار می‌کند. بیایید بگوییم که انتظار می‌رود یک پروژه رمزنگاری خاص برخی از ویژگی‌های جدید بازی را اعلام کند. وقتی برای اولین بار این موضوع را شنیدید، رمزارز را بخرید. همانطور که افراد بیشتری شروع به شنیدن در مورد این می‌کنند، قیمت همچنان در حال افزایش است. زمانی که اجرای واقعی ویژگی اعلام می شود، ناگهان قیمت کاهش می‌یابد! چرا؟ زیرا خریداران اولیه سود خود را می فروشند و رزرو می کنند. احتیاط کنید و مطمئن شوید که شایعه بر اساس واقعیت است!

5. با مشتقات بازی نکنید مگر اینکه حرفه‌ای باشید

ابزارهای مشتقه ابزارهای مالی هستند که ارزش خود را از برخی دارایی‌ها به دست می‌آورند، مانند نرخ بهره، قیمت ارزهای دیجیتال، و غیره. قراردادهای آتی و اختیار معامله انواع متداول مشتقاتی هستند که برای کاهش ریسک و پوشش در برابر عدم قطعیت طراحی شده‌اند. اما در دستان اشتباه، مشتقات دستور العملی برای فاجعه مالی هستند. بنابراین با مشتقات بازی نکنید، مگر اینکه واقعاً بدانید که چه کار می‌کنید.

6. NFTها را نخرید مگر اینکه برخی از حقوق انحصاری را به شما بدهند

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) امروزه مورد توجه قرار گرفته‌اند. ما می‌شنویم که گرافیک‌های پیکسلی به قیمت میلیون‌ها فروخته شده است. گرفتار این هیاهو نشوید مگر اینکه یک NFT حق انحصاری به شما بدهد، بی ارزش است.

7. هرگز بیت کوین کوتاه نکنید. هرگز

شورت یا فروش کوتاه زمانی است که شما ارز دیجیتالی را که ندارید به این امید که قیمت آن سقوط کند، می‌فروشید. هرگز بیت کوین را کوتاه نکنید. صنعت کریپتو در واقع اصطلاحی برای سرمایه‌گذاری دارد که با فروش کوتاه بیت‌کوین ورشکست می‌شود

“لرد اشدریک” یک معامله گر رومانیایی بیت کوین بود که از طریق کوتاه کردن بیت کوین پول زیادی به دست آورد. و سپس آن را به 300 دلار کاهش داد. بیت کوین ظرف چند هفته به 600 دلار رسید و اشدریک ورشکست شد.

8. کریپتوهای خود را در صرافی رها نکنید

ضرب المثلی در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد: «نه کلیدهای شما، نه سکه‌های شما». هنگامی که رمزارز خود را در یک صرافی متمرکز نگه می‌دارید، در واقع هیچ کنترلی روی آن ندارید. اگر صرافی هک شود یا صاحبان آن ناپدید شوند، تمام رمزارز خود را از دست می دهید! بنابراین همیشه رمزنگاری خود را در کیف پول خود، کاغذ، سخت افزار یا نرم افزار ذخیره کنید.

9. آموزش استفاده از کیف پول، کاغذ و HD

اگر به طور تصادفی اپلیکیشن موبایل بانک خود را حذف کنید، آیا پول خود را از دست می‌دهید؟ نه. شما به سادگی می‌توانید برنامه را دوباره نصب کنید. این به این دلیل است که پول شما توسط یک بانک نگهداری می‌شود. کریپتو بسیار متفاوت است. اگر کیف پول رمزنگاری خود را بدون پشتیبان گیری حذف کنید، تمام ارزهای دیجیتال خود را از دست خواهید داد! بنابراین، یاد بگیرید که چگونه از کیف پول‌های رمزنگاری شده، کاغذ، سخت افزار و نرم افزار استفاده کنید.

در نهایت، امنیت هر صرافی یا کارگزاری را که استفاده می‌کنید نادیده نگیرید. شما ممکن است دارایی‌ها را به طور قانونی در اختیار داشته باشید، اما هنوز کسی باید آن‌ها را ایمن کند و امنیت آن‌ها باید محکم باشد. اگر فکر می‌کنند که ارز دیجیتال آن‌ها به درستی ایمن نیست، برخی از معامله گران ترجیح می‌دهند در یک کیف پول رمزنگاری سرمایه گذاری کنند تا سکه‌های خود را به صورت آفلاین نگه دارند تا برای هکرها یا دیگران غیر قابل دسترسی باشند.

ارزان ترین کریپتو برای خرید در سال ۲۰۲۳

ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال ارزان قیمت به توکن‌های دیجیتالی اطلاق می‌شود که با کسری کوچک از دلار معامله می‌شوند. این بدان معنی است که سرمایه گذاران اغلب می‌توانند هزاران توکن را با یک سرمایه گذاری کوچک خریداری کنند.

میم‌های وال استریت (WSM)

این میم کوین نوظهور در میان ارزان ترین پروژه‌های رمزنگاری با استفاده از حضور گسترده آنلاین و پشتیبانی جامعه خود است. این پلتفرم در حال حاضر بیش از 6 میلیون دلار در کمتر از دو هفته جمع آوری کرده است. حضور چشمگیر آن در شبکه‌های اجتماعی توجه شخصیت‌های مشهوری مانند ایلان ماسک را به خود جلب کرده است.

AiDoge (AI) 

این پروژه تازه راه اندازی شده بهترین ارز دیجیتال ارزان برای خرید است. AiDoge در حال توسعه یک ابزار هوش مصنوعی است که میم‌ها را از پیام های متنی ایجاد می‌کند. نشانه اصلی آن، Ai، برای تولید میم مورد نیاز است. توکن‌های Ai در حال حاضر پیش فروش هستند و تاکنون بیش از 14 میلیون دلار جمع آوری شده است. با فروش هر توکن فقط به قیمت 0.0000336 دلار این ارز دیجیتال ارزان‌ترین ارز دیجیتال برای خرید حداکثر قیمت است.

Launchpad XYZ (LPX)

سکه‌های Web 3.0 در حال حاضر محبوب هستند، بنابراین Launchpad XYZ ارزش قابل توجهی دارد. این پروژه دنیای وب 3.0 سرمایه گذاری را از طریق یک پلتفرم مبتنی بر مصرف کننده ساده می‌کند. کاربران Launchpad XYZ می‌توانند به همه چیز از NFT‌های انحصاری و ICOهای خصوصی گرفته تا بازی‌های پخش‌نشده برای کسب درآمد و دارایی‌های کسری دسترسی داشته باشند. این پروژه پیش فروش توکن‌های LPX را تنها با قیمت 0.0445 دلار ارائه می دهد.

yPredict (YPRED)

 این سیگنال‌های معاملاتی، الگوهای تشخیص نمودار و ارزهای دیجیتال پرطرفدار را پوشش می‌دهد . yPredict نیز در میانه پیش فروش خود قرار دارد و توکن‌های YPRED تنها با قیمت 0.09 دلار به فروش می‌رسند. توجه داشته باشید که پس از پیش فروش، YPRED در صرافی 0.12 دلار فهرست می‌شود.

Ecoterra (ECOTERRA)

این پروژه نوآورانه در حال توسعه یک سیستم پاداش برای افرادی است که کالاها را بازیافت می‌کنند. این مفهوم که به عنوان Recycle-to-Earn شناخته می‌شود، پاداش ها را در توکن‌های ECOTERRA توزیع می کند. Ecoterra همچنین در حال ساخت سایر ویژگی‌های سبز است، مانند بازار مواد خام بازیافتی. پیش فروش Ecoterra تاکنون بیش از 4 میلیون دلار جمع آوری کرده است و هر توکن در حال حاضر فقط 0.0085 دلار به فروش می‌رسد.

DeeLance (DLANCE)

کسانی که به دنبال قرار گرفتن در معرض Gig Economy هستند ممکن است DeeLance را در نظر بگیرند. اکوسیستم مبتنی بر بلاک چین به کارگران این امکان را می‌دهد تا با استخدام کنندگان در عصر وب 3.0 ارتباط برقرار کنند. پرداخت‌های فریلنسر از طریق قراردادهای هوشمند، قابل پرداخت در توکن‌های DLANCE انجام می‌شود. DeeLance همچنین پیش فروش خود را با بیش از 1 میلیون دلار جمع آوری کرده است. هر توکن DLANCE فقط 0.038 دلار فروخته می شود.

هرج و مرج (ANA) 

یک میم سکه اختصاص داده شده به مبارزه با اعمال ناعادلانه در چشم انداز اجتماعی-اقتصادی مدرن. توکن بومی آن که به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شود، در حال حاضر فقط 0.00021 دلار، قیمت مرحله 1 پیش فروش تخفیف خورده است.

ریپل (XRP)

در حالی که ریپل یک پروژه با سرمایه بزرگ است، اما همچنان یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای خرید است. ریپل در حال حاضر با کمتر از 0.50 دلار به ازای هر XRP معامله می‌شود، بانک‌ها و مؤسسات مالی را قادر می سازد تا پرداخت‌های فرامرزی را انجام دهند. از نظر موارد استفاده، XRP به فرستندگان و گیرندگان اجازه می‌دهد تا پل موقت نقدینگی را برای نقل و انتقالات ارزی تشکیل دهند.

شیبا اینو (SHIB) 

یکی دیگر از توکن‌های با کلاه بزرگ، شیبا اینو، یکی از بهترین سکه های میم برای خرید است. این ارز دیجیتال ارزان، عرضه عظیمی معادل یک کوادریلیون دارد، بنابراین توکن بومی آن تنها با 0.000008493 دلار معامله می‌شود. این بیش از 11 میلیون توکن SHIB برای سرمایه‌گذاری فقط 100 دلار به دست می‌آورد.

Stellar (XLM)

این ارز رمزپایه تاسیس شده به مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا تراکنش‌های بسیار ارزان، سریع و مقیاس‌پذیر را روی بلاک چین انجام دهند. برخی از بزرگترین شراکت های آن تا به امروز شامل آی بی ام و مانی گرام است. این ارز دیجیتال ارزان در حال حاضر با قیمت زیر 0.10 دلار معامله می شود.

ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال ارزان معمولاً با ارزش بازار پایین، اغلب کسری از دلار معامله می‌شوند. این برخلاف ارزهای دیجیتال گران قیمت مانند بیت کوین و اتریوم است.

اصطلاح «کریپتو ارزان» می‌تواند به انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال اشاره داشته باشد. در بیشتر موارد، ارزهای دیجیتال ارزان قیمت توکن پایینی دارند و برای سرمایه گذاران معمولی جذاب هستند. این به این دلیل است که سرمایه گذاران می‌توانند مقدار کمی سرمایه خرج کنند اما همچنان تعداد زیادی توکن را تضمین کنند

گفته می‌شود، ارزهای دیجیتال ارزان می‌توانند به پروژه‌هایی نیز اشاره کنند که با کاهش شدید نسبت به بالاترین قیمت قبلی خود معامله می‌کنند. این معمولاً به دلیل چرخه‌های گسترده تر بازار نزولی است. 

ارزهای دیجیتال ارزان را می‌توان در کمپین‌های پیش فروش نیز یافت. مشابه عرضه‌های اولیه سهام ، پیش‌فروش‌های کریپتو توکن‌های بومی خود را با قیمتی با تخفیف به سرمایه‌گذاران اولیه می‌فروشند. این امر سرمایه گذاران را تشویق می‌کند که زودتر وارد پیش فروش شوند. به عنوان مثال، پیش فروش میم های وال استریت تاکنون بیش از 6 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

نتیجه

ارزهای رمزپایه ارزان دارای مزایای زیادی هستند، از جمله دسترسی به پروژه‌های کم ارزش و پروژه‌هایی با قیمت توکن کوچک. تنوع در هنگام خرید ارزهای رمزنگاری شده نیز ساده است به خصوص برای کسانی که بودجه کمی دارند.

به طور کلی، ما میم های وال استریت را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای خرید رتبه بندی می کنیم. این یک میم کوین جدید متمرکز بر جامعه است که برای ارائه پتانسیل مثبت به سرمایه گذاران با قیمت پیش فروش پایین تنها 0.0283 دلار USDT طراحی شده است. با عجله سرمایه گذاران برای پیش فروش، این پلتفرم بیش از 6 میلیون دلار در مدت کمی بیش از دو هفته جمع آوری کرده است.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا