معامله‌گر شوید: راهنمایی برای ورود به دنیای ترید

آیا می‌خواهید مستقیماً به تجارت و ترید ارزهای دیجیتال بپردازید؟

بسیاری از سرمایه گذاران دوست دارند ارزهای دیجیتال را معامله و ترید کنند. اگر بتوانید بازار را به درستی زمان‌بندی کنید، تجارت و ترید کریپتو می‌تواند بازدهی بسیار بالاتری نسبت به سرمایه‌گذاری‌های سنتی به شما بدهد. البته این بی‌ثباتی نیز ریسک بسیار بیشتری را نسبت به دارایی‌های با نوسان کمتر متحمل می‌شود.

معامله‌گر شوید: راهنمایی برای ورود به دنیای ترید

معامله‌گران ارزهای دیجیتال اغلب یکی از دو هدف را دنبال می‌کنند: انباشت بیت کوین (BTC) و/ یا اتریوم (ETH) یا کسب سود به دلار در زمان کوتاه‌تری. در بازار افزایشی کریپتو، افزایش ارزش دلار برای سرمایه شما بسیار خوب و آسان است، اما ایجاد سهام بیت کوین چالش برانگیزتر است.

با تجارت فعال ارز دیجیتال خود، شما خطر از دست دادن رمزارز خود را در بازار دارید. از آن جایی که قیمت ارزهای دیجیتال بسیار متغیر است، برای معامله گران غیرمعمول نیست که به سرعت پول خود را در معاملات ارزهای دیجیتال از دست بدهند. به همین دلیل است که بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال فقط بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود را HODL می‌کنند.

نحوه معامله ارزهای دیجیتال

در ادامه نگاهی به 6 مرحله برای تجارت ارزهای دیجیتال می‌اندازیم.

مرحله 1: یک حساب کارگزاری ارز دیجیتال ایجاد کنید.

قبل از اینکه بتوانید نحوه ترید ارز دیجیتال را یاد بگیرید، باید یک حساب کاربری در یک کارگزاری رمزنگاری ایجاد کنید OKX ، eToro، Uphold و WeBull از بهترین کارگزاری‌های ارز دیجیتال در بازار هستند. هر 3 این گزینه‌ها یک رابط کاربری ساده و انواع آلت کوین‌ها را برای انتخاب ارائه می‌دهند.

برای ایجاد یک حساب کاربری، باید اطلاعات شناسایی شخصی را به کارگزاری رمزنگاری خود ارائه دهید، مانند افتتاح حساب در یک کارگزاری سهام. برخی از اطلاعات رایجی که باید هنگام تنظیم حساب خود ارائه دهید شامل شماره تامین اجتماعی، آدرس، تاریخ تولد و آدرس ایمیل است.

مرحله 2: حساب خود را تامین مالی کنید.

هنگامی که در یک کارگزاری رمزنگاری ثبت نام کردید، باید حساب بانکی خود را متصل کنید. بیشتر کارگزاری‌های رمزنگاری، بودجه بانکی را از طریق کارت‌های نقدی و حواله‌های سیمی ارائه می‌کنند. سپرده ACH (انتقال حساب بانکی مرتبط) معمولاً ارزان ترین گزینه شما برای تأمین مالی حساب شما است. این گزینه در اکثر سیستم عامل‌ها رایگان است.

مرحله 3: یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

اکثر معامله‌گران فعال ارزهای دیجیتال بیشتر سرمایه خود را به بیت‌کوین و اتریوم اختصاص می‌دهند. این کریپتوها نسبت به آلت کوین‌های کوچکتر قابل پیش بینی‌تر حرکت می‌کنند، بنابراین تجارت با شاخص‌های فنی می‌تواند آسان‌تر باشد.

بسیاری از معامله گران کریپتو بخشی از سرمایه خود را به آلت کوین‌های کوچکتر اختصاص می‌دهند. اگرچه کریپت‌های کوچک با سقف متوسط بازار، ریسک بیشتری نسبت به ارزهای دیجیتال با سقف بازار بزرگ دارند، اما پتانسیل صعودی بالاتری دارند. بسیاری از آلت کوین‌های کوچک در عرض چند ماه بیش از 1000 درصد افزایش یافته‌اند و آن‌ها را به سرمایه گذاری جذابی برای سرمایه گذاران ریسک پذیر تبدیل کرده است.

معامله‌گر شوید: راهنمایی برای ورود به دنیای ترید

مرحله 4: یک استراتژی انتخاب کنید.

اندیکاتورهای معاملاتی زیادی برای ترید و انتخاب وجود دارد و اکثر معامله گران هنگام خرید و فروش ارز دیجیتال فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرند.

اگر یک معامله گر باتجربه هستید، ممکن است از قبل استراتژی‌ای داشته باشید که از آن برای معامله سهام استفاده کنید. استراتژی‌های معاملات سهام نیز معمولاً برای ارزهای رمزپایه استفاده می‌شود. یک استراتژی تجاری مورد علاقه شخصی که بسیاری از معامله گران از آن برای ترید استفاده می‌کنند نظریه موج الیوت است. نظریه موج الیوت بر روانشناسی پشت احساسات بازار تمرکز دارد، بنابراین به ویژه برای دارایی‌های سوداگرانه مانند ارزهای دیجیتال خوب عمل می‌کند.

وقتی با Bull Prophet کار می‌کنید، به کارشناسان رمزارز دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانند بهترین توصیه‌های ممکن را برای سرمایه‌گذاری‌هایتان به شما ارائه دهند. این به عنوان یک متخصص فعال است که دیدگاه‌های زیادی را که ممکن است نیاز داشته باشید ارائه می‌دهد.

Bull Prophet  کارشناسان خود را تشویق می‌کند تا دستورالعمل‌های روشنی را برای هر کاربر ارائه دهند، توضیح می‌دهند که این تحلیل‌گران چگونه به نتایج خود رسیده‌اند، چگونه این تجزیه و تحلیل‌ها تکمیل شده‌اند و عملکردی را که این کارشناسان می‌توانند با دارایی‌های خود در ترید به دست آورند را به نمایش بگذارند.

این پلتفرم با ارائه مشاوره معاملات ارز دیجیتال قابل اعتماد و شفاف، بهترین کار را برای کسانی که مایل به کسب درآمد از تجربه خود و معامله گرانی هستند که در گذشته سوخته اند، کار می‌کند، به خصوص به این دلیل که مسئولیت پذیری را ارتقا می‌دهد، هزینه‌ها را پایین نگه می‌دارد و اعتبار لازم را به همه مشاوران خود می‌دهد.

مرحله 5: تجارت رمزنگاری خودکار را در نظر بگیرید.

هنگامی که به دنبال یک استراتژی تجارت کریپتو هستید، ممکن است تجارت رمزنگاری خودکار را با پلتفرمی مانند Coinrule امتحان کنید. ربات‌های معاملاتی استراتژی‌ای را ارائه می‌کنند که با توجه به اهداف سرمایه‌گذاری شما، بهترین نتایج را به شما ارائه می‌دهد. از آن جایی که معاملات خودکار می‌تواند روشی محافظه کارانه، خنثی یا تهاجمی را در اختیار شما قرار دهد، می‌توانید به سرعت درآمد کسب کنید، کوین‌های خود را نگه دارید یا سبد دارایی خود را متنوع کنید.

همچنین ممکن است همزمان با استفاده از معاملات خودکار با سایر پلتفرم‌ها، به تجارت فعال ارزهای دیجیتال در برخی از پلتفرم‌ها فکر کنید.

مرحله 6: ارز دیجیتال خود را ذخیره کنید.

اگر به طور فعال با ارز دیجیتال خود معامله می‌کنید، باید وجوه خود را در صرافی ذخیره کنید تا به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگر ارز دیجیتال خود را می‌خرید تا در میان‌مدت تا بلندمدت نگه دارید، پس باید یک کیف پول رمزنگاری دریافت کنید.

کیف پول‌های رمزنگاری شده به عنوان کیف پول نرم افزاری یا کیف پول سخت افزاری عرضه می‌شوند. هر دو ایمن هستند، اما کیف پول‌های سخت افزاری بهترین امنیت را ارائه می‌دهند، زیرا رمزنگاری شما را در یک دستگاه فیزیکی به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند Ledger یک برند کیف پول سخت افزاری عالی است که بسیاری از سرمایه گذاران برای ذخیره دارایی‌های رمزنگاری شده خود در آن اعتماد دارند. تقریباً از تمام ارزهای دیجیتال برتر پشتیبانی می‌کند و کیف پول‌هایی با قیمت عالی ارائه می‌دهد که برای ایمن نگه داشتن کوین‌های خود به آن نیاز دارید. اگر به دنبال کیف پول نرم افزاری هستید، چندین گزینه در iOS،  Google Chrome و Android وجود دارد که استفاده از آن‌ها رایگان است.

یکی از بهترین کیف پول‌های نرم افزاری موجود برای معامله گران ارزهای دیجیتال ZenGo است. کیف پول موبایل از احراز هویت سه مرحله ای امن برای محافظت از دارایی‎های دیجیتال شما استفاده می‌کند و امنیت قابل مقایسه با کیف پول‌های دیگر موجود در بازار را ارائه می‌دهد. به علاوه، ZenGo  به شما امکان می‌دهد مستقیماً از کیف پول خود، دارایی‌های دیجیتالی را بخرید، بفروشید و سود کسب کنید.

ZenGo علاوه بر امنیت درجه یک، آسیب پذیری داشتن پسورد را از بین می‌برد. این امر آن را برای سرمایه گذاران مبتدی که نمی‌خواهند بار امنیت و ایمن نگه داشتن پسورد خود را تحمل کنند، گزینه‌ای فوق العاده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا