آموزش ورود به صرافی کوین لوکالی

برای استفاده از خدمات صرافی کوین لوکالی برای ایرانیان، شما باید از فیلترشکن استفاده کنید. این صرافی به کاربران ایرانی اجازه احراز هویت می‌دهد، اما شما می‌توانید بدون نیاز به این فرایند نیز در آن فعالیت کنید. صرافی Coinlocally با ایرانی‌ها همکاری می‌کند و دسترسی آن برای افراد ایرانی ممکن است به دلیل فیلترشدن این سایت از منابع داخلی باشد. بحث اصلی ما در این مقاله آموزش ورود به صرافی کوین لوکالی است. آیا استفاده از صرافی کوین لوکالی برای شما مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال، لازم است این صرافی را به دقت بررسی کنید و مشخصات آن را مورد بررسی قرار دهید. در این مطلب به بررسی و آموزش ورود به صرافی کوین لوکالی می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ویدیوی آموزش ورود به صرافی کوین لوکالی

معرفی صرافی کوین لوکالی

صرافی کوین لوکالی برای شروع فعالیت در بازار رمزارزها، زمان سختی را انتخاب کرده است. این صرافی در اوایل سال ۲۰۲۲ فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. CoinLocally امکان معاملات اسپات و فیوچرز را برای تریدرهای بازار رمزارزها فراهم کرده است. این صرافی اپلیکیشن موبایل اختصاصی نیز دارد که به شما امکان تریدینگ در بازار رمزارزها را می‌دهد.

متاسفانه، بررسی‌های ما نشان می‌دهد که در حال حاضر، صرافی کوین لوکالی هیچ‌گونه محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است. اما به هرحال برای استفاده از این صرافی، نیاز به فیلترشکن دارید؛ خوشبختانه، احراز هویت نیز برای کاربران ایرانی در این صرافی امکان پذیر است. با ثبت نام ورود به صرافی کوین لوکالی، شما علاوه بر معاملات ارزهای دیجیتال، می‌توانید جفت ارزهای معاملاتی Forex را نیز معامله کنید. به کمک پلتفرم دمو تریدینگ این صرافی، می‌توانید بدون نیاز به سرمایه حقیقی، معاملات فیوچرز را تمرین کنید.

نحوه ورود به صرافی کوین لوکالی

آموزش ورود به صرافی کوین لوکالی با ورود به وب‌سایت رسمی آن اغاز می‌شود. ابتدا به وب سایت رسمی کوین لوکالی مراجعه کنید و گزینه Register را انتخاب کنید. در این صفحه، آدرس ایمیل و رمزعبور خود را وارد کنید. سپس تیک در کنار جمله مربوط به قبول شرایط خود را فعال کنید و گزینه Register Now را انتخاب نمایید. پس از ثبت نام در صرافی کوین لوکالی، یک کد تأیید به ایمیل شما ارسال می‌شود. این کد را وارد کنید تا ثبت‌نام شما تکمیل شود و حساب کاربری شما در صرافی کوین لوکالی ایجاد شود.

همچنین می‌توانید از اپلیکیشن موبایل Coinlocally برای دسترسی به حساب کاربری خود استفاده کنید. لینک دانلود اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید و iOS در اختیارتان قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر درباره تعداد حساب‌های کاربری فعال در صرافی کوین لوکالی، به وب‌سایت رسمی آن یا اپلیکیشن موبایل آن مراجعه کنید. این صرافی در حال حاضر بیش از پنجاه هزار نصب از اپلیکیشن موبایل خود دارد.

نحوه احراز هویت پس از ورود به صرافی کوین لوکالی

بعد از ورود به صرافی کوین لوکالی، مرحله حائز اهمیت احراز هویت برای شما مطرح می‌شود. اما شما می‌توانید بدون انجام این فرایند نیز از خدمات صرافی استفاده کنید، با این حال محدودیت برداشت از حساب کاربری برابر با ۱/۵ بیت کوین در شبانه‌روز برای شما رقم خواهد زد.

خبر خوش اینکه صرافی کوین لوکالی دو سطح برای احراز هویت در نظر گرفته است:

  • Basic KYC: با سقف برداشت روزانه ۶ بیت کوین
  • Advance KYC: با سقف برداشت روزانه ۱۶ بیت کوین

با اطلاعات موجود، اکنون کاربران ایرانی نیز می‌توانند احراز هویت خود را در CoinLocally انجام دهند. برای انجام احراز هویت، پس از ورود به حساب کاربری، به آیکون پروفایل در گوشه بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید. سپس گزینه KYC را انتخاب کنید. در بخش Basic KYC، گزینه Verification Now را انتخاب کنید، اطلاعات خواسته شده از شما وارد شود و تصاویر مربوط به کارت ملی یا پاسپورت بارگذاری شود. با تأیید Verify Now، درخواست شما بررسی خواهد شد و زمان تأیید آن حدوداً بین پنج تا ده روز کاری است. پس از انجام مرحله Basic، می‌توانید به مرحله Advance نیز بروید که شامل احراز هویت از طریق چهره است. با ضبط تصاویر و ویدئوهای مربوطه و بارگذاری آن‌ها، می‌توانید این مرحله را نیز تکمیل کنید. بدون احراز هویت هم می‌توانید از خدمات صرافی استفاده کنید، اما با محدودیت برداشت از حساب کاربری روبه‌رو خواهید شد.

آموزش ورود به صرافی کوین لوکالی از طریق اپلیکیشن

برای دانلود اپلیکیشن صرافی کوین لوکالی، کاربران نسخه‌های اندروید و ios می‌توانند از اپ استور یا گوگل پلی استفاده کنند. برای دسترسی به اپلیکیشن، ابتدا در برنامه گوگل پلی یا اپ استور عبارت “دانلود اپلیکیشن کوین لوکالی” را جستجو کنید. پس از نمایش اپلیکیشن، با لمس گزینه دانلود، یک صفحه باز خواهد شد. در این مرحله باید بین نسخه اندروید و ios یکی را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه مورد نظر، کد QR برای شما نمایش داده می‌شود که با اسکن کردن آن، می‌توانید اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب کنید. لطفا توجه داشته باشید که تنها از طریق اپلیکیشن می‌توانید معاملات فیوچرز را انجام دهید.

نحوه افزایش امنیت اپلیکیشن کوین لوکالی

برای افزایش امنیت حساب کاربری خود در سایت کوین لوکالی، ابتدا وارد اپلیکیشن شوید و به بخش سکیوریتی در سمت چپ صفحه مراجعه کنید. سپس از بین گزینه‌های ایمیل، اس ام‌اس و گوگل، گزینه ایمیل را انتخاب کرده و با کلیک بر روی Enable این گزینه را فعال کنید. توصیه ما این است که از گزینه اس‌ام‌اس خودداری کنید. این اقدامات به شما کمک خواهند کرد تا حساب کاربری خود را از دسترسی‌های غیرمجاز محافظت کنید.

سخن پایانی

در این نوشته به آموزش ورود به صرافی کوین لوکالی پرداخته‌ایم و ویژگی‌ها و روند ورود به این سایت را تشریح نموده‌ایم. همچنین، وضعیت صرافی کوین لوکالی برای ایرانیان را نیز به شکل جزئی بررسی کردیم. اگر تجربه‌هایی در استفاده از کوین لوکالی دارید، لطفا آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا