صرافی بیت یونیکس بهترین جایگزین بینگ ایکس!

در دنیای پیچیده و در حال تغییر ارزهای دیجیتال، انتخاب یک صرافی معتبر و قابل اعتماد برای معاملات می‌تواند تأثیر بسزایی در تجربه کاربری و امنیت دارایی‌های دیجیتالی داشته باشد. با توجه به اینکه صرافی بینگ ایکس از تاریخ 1 اکتبر اعلام کرده است که کاربران جدید بدون انجام فرآیند احراز هویت نمی‌توانند در صرافی فعالیت و اقدام به خرید و فروش کنند. بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به دنبال جایگزین‌هایی هستند که بتوانند به سرعت و بدون موانع به فعالیت خود ادامه دهند.

در این میان، بیت یونیکس با ارائه راهکارهای نوآورانه و تأکید بر حفظ حریم خصوصی کاربران، خود را به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای صرافی بینگ ایکس مطرح کرده است. این صرافی با ارائه امکاناتی مانند ثبت‌نام آسان، عدم نیاز به احراز هویت و تراکنش‌های سریع و امن، توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و به عنوان یک رقیب جدی برای بینگ ایکس در نظر گرفته شود.

به کانال تلگرامی صرافی بیت یونیکس Bitunix به زبان فارسی بپیوندید و از آخرین اخبار، تحلیل‌ها و معاملات مطلع شوید. و هم‌چنین از پشتیبانی به زبان فارسی بهره‌مند شوید.

چنانچه علاقمند به ثبت نام در صرافی Bitunix بیت‌ یونیکس هستید، می‌توانید از کد تخفیف زیر که به صورت اختصاصی برای وبسایت تحلیل اکسچنج می‌باشد، استفاده کنید:

ویدیوی صرافی بیت یونیکس بهترین جایگزین بینگ ایکس!

محدودیت‌های جدید صرافی بینگ ایکس | احراز هویت اجباری شد

از تاریخ ۱ اکتبر، دیگر امکان ثبت‌نام به عنوان کاربر جدید در صرافی بینگ‌اکس بدون انجام فرآیند احراز هویت پایه وجود نخواهد داشت. برای این احراز هویت نیازی به ارسال مدارک شناسایی نیست، تنها کافی است نام، کشور مورد نظر، نوع مدرک شناسایی، شماره مدرک و تاریخ تولد خود را وارد کنید. با انجام این کار، کاربران می‌توانند تا سقف ۲۰,۰۰۰ دلار در روز برداشت کنند و تا سقف ۲,۰۰۰ دلار واریز داشته باشند.

بدون انجام این فرآیند، کاربران تنها اجازه برداشت خواهند داشت و هیچ‌گاه از آن‌ها اجازه برداشت گرفته نخواهد شد. و در هر زمان می‌توانند برداشت از حساب خود را انجام دهند. کاربران قدیمی که قبلاً احراز هویت کرده‌اند، هیچ مشکلی نخواهند داشت. هر کسی که تا تاریخ ۱ اکتبر ثبت‌نام کند، می‌تواند بدون نیاز به احراز هویت فعالیت کند. و تنها در صورتی که پلتفرم به دلیل استفاده از آی‌پی غیرمجاز اجازه معامله ندهد، نیاز به انجام برداشت خواهد داشت.

از تاریخ 1 اکتبر ارائه کلیه خدمات با آی‌پی ایران و احراز هویت با مدارک ایرانی برای کاربران جدید در صرافی بینگ ایکس مقدور نخواهد بود. آن دسته از کاربرانی که قبلا احراز هویت کرده‌اند، می‌توانند بدون هیچ مشکلی فعالیت خودشان را در صرافی بینگ ایکس ادامه دهند.

بیت یونیکس بهترین جایگزین بینگ ایکس!

صرافی بیت یونیکس یکی از صرافی‌های معتبر ارزهای دیجیتال می‌باشد که از سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. در همین مدت کم این صرافی با استقبال قابل توجهی از سوی افراد مطرح و جامعه کریپتو مواجه شده است. و در سال ۲۰۲۳ حجم معاملات این صرافی به بیش از 250 میلیون دلار رسیده است. از زمان شروع فعالیت صرافی بیت‌یونیکس، هیچ گزارشی درباره عدم امنیت یا سرقت اطلاعات کاربران در این صرافی منتشر نشده است. و این نشان می‌دهد که بیت یونیکس از نظر امنیتی بسیار قوی است.

جهت فعالیت در صرافی بیت یونیکس، برای ورود به حساب کاربری، نیازی به تغییر آی‌پی نیست. و شما عزیزان می‌توانید با آی‌پی ایرانی به صورت مستقیم وارد حساب کاربری خود شده و اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید.

صرافی Bitunix برای کاربران ایرانی هیچگونه تحریمی را اعمال نمی‌کند و شما عزیزان می‌توانید بدون انجام احراز هویت از تمامی خدمات این صرافی جذاب بهره‌مند شید. در حال حاضر، صرافی بیت یونیکس از معاملات اسپات و فیوچرز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با توجه به استراتژی معاملاتی خود از این امکانات استفاده کنند. در پلتفرم بیت یونیکس، بیش از 200 جفت ارز معاملاتی در بخش‌های اسپات و فیوچرز در دسترس است.

یکی از مزایای رقابتی بیت یونیکس می‌تواند کارمزد بسیار پایین برای انجام تراکنش‌ها باشد، که این امر می‌تواند برای معامله‌گران حجم بالا بسیار جذاب باشد.
یکی از مزایای رقابتی بیت یونیکس می‌تواند کارمزد بسیار پایین برای انجام تراکنش‌ها باشد، که این امر می‌تواند برای معامله‌گران حجم بالا بسیار جذاب باشد.

صرافی بیت یونیکس، که به عنوان یک جایگزین برای صرافی بینگ ایکس مطرح شده است. دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی می‌باشد که آن را از سایر صرافی‌های ارز دیجیتال متمایز می‌کند. در اینجا به برخی از این ویژگی‌ها و مزایا اشاره می‌کنیم.

بر اساس گزارشات داده شده از وب‌سایت معتبر کوین مارکت کپ:

هنگام نگارش این مقاله، صرافی بیت یونیکس به بیش از 100 کشور جهان شامل ایران خدمات می‌دهد. بیش از 600 هزار کاربر فعال از سراسر دنیا دارد. حجم معاملات روزانه صرافی بیت یونیکس به بیش از 250 میلیون دلار در روز می‌رسد. این پلتفرم نقدینگی بالا، رابط کاربر پسند، انجام خدمات به کاربران بدون احراز هویت و اجرای معاملات سریع را ارائه می‌دهد.

نحوه ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل

  • جهت ثبت نام در صرافی بیت یونیکس، ابتدا به وب‌سایت رسمی Bitunix مراجعه کنید.
  • پس از وارد شدن به وب‌سایت، از سمت راست بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید.
نحوه ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل
مراحل ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل
شما عزیزان به دو روش مختلف ثبت‌نام از طریق ایمیل و تلفن همراه می‌توانید ثبت نام خود در صرافی بیت یونیکس را انجام دهید. که پیشنهاد ما انجام ثبت نام از طریق ایمیل می‌باشد.
  • در کادر اول ایمیل خود را وارد می‌کنیم. (ایمیلی که وارد می‌کنید باید کاملا معتبر باشد و به اطلاعات آن حتما دسترسی داشته باشید).
  • در بخش دوم اقدام به تنظیم کردن پسورد خود می‌کنیم. (پسورد انتخابی باید متشکل از حروف کوچیک و بزرگ، نماد‌ها و علائمی مانند % $ # و … باشد).
  • بخش سوم کاملا اختیاری است و مربوط به وارد کردن کد معرف می‌باشد. (در صورت داشتن کد معرف می‌توانید آن را در این بخش قرار دهید).
نحوه ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل
نحوه ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل

چنانچه علاقمند به ثبت نام در صرافی Bitunix بیت‌ یونیکس هستید، می‌توانید از کد تخفیف TAHLIL که به صورت اختصاصی برای وبسایت تحلیل اکسچنج می‌باشد، استفاده کنید. تا بونوس‌های ویژه به شما عزیزان تعلق بگیرد و هم‌چنین شامل تخفیف‌های ویژه در محاسبه کارمزدهایتان شوید.

  • قسمت شماره چهارم هم مربوط به پذیرش شرایط و توافق‌نامه‌های صرافی بیت یونیکس می‌باشد.
  • پس از وارد کردن اطلاعات مربوطه و چک کردن مجدد آن‌ها، بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید.
  • در این مرحله، برای اینکه به صرافی ثابت کنیم ربات نیستیم لازم است پازل مقابل را انجام دهیم. (این فرایند با کلیک کردن بر روی پروانه‌ها، مطابق جهت فلش‌ها (از چپ به راست) انجام می‌گیرد).
نحوه ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل
آموزش ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل
  • پس از تکمیل پازل مقابل بر روی دکمه Ok کلیک می‌کنیم.
نحوه ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل
نحوه ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل
  • در مرحله آخر مراحل ثبت‌نام، صرافی بیت یونیکس برای شما عزیزان یک کد تایید 6 رقمی به ایمیل شما ارسال می‌کند. و شما عزیزان باید در مدت زمان کمتر از 60 ثانیه کد ارسال شده به ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد کنید.
  • پس از وارد کردن کد تایید، به طور خودکار به صفحه اصلی پلتفرم بیت یونیکس هدایت می‌شوید. تبریک می‌گوییم! مراحل ثبت نام با موفقیت به اتمام رسید.
نحوه ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل
نحوه ثبت نام در صرافی بیت یونیکس + آموزش تصویری کامل

چرا صرافی بیت یونیکس؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی بیت یونیکس Bitunix، امنیت بالای آن است. با استفاده از رمزنگاری پیشرفته و سیستم‌های امنیتی چندلایه، این صرافی اطمینان می‌دهد که دارایی‌های دیجیتالی کاربران در برابر تهدیدات احتمالی محافظت شده و تراکنش‌ها به صورت امن انجام می‌گیرند. علاوه بر این، بیت یونیکس با ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته و راهنمایی‌های مفید، تضمین می‌کند که کاربران در هر مرحله از فرآیند معاملاتی خود احساس اطمینان و راحتی کنند.

صرافی Bitunix بیت یونیکس با ارائه خدمات قابل قبول و تمرکز بر نیازهای کاربران ایرانی، می‌تواند به عنوان یک جایگزین مطمئن برای صرافی بینگ ایکس در نظر گرفته شود.
صرافی Bitunix بیت یونیکس با ارائه خدمات قابل قبول و تمرکز بر نیازهای کاربران ایرانی، می‌تواند به عنوان یک جایگزین مطمئن برای صرافی بینگ ایکس در نظر گرفته شود.

با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌های جدید از سوی صرافی بینگ ایکس علیه کاربران ایرانی، صرافی بیت یونیکس در حال حاضر می‌تواند جزو بهترین گزینه برای معاملات ارز دیجیتال برای ما ایرانی‌ها باشند. انتخاب صرافی مناسب بستگی به نیازهای شما دارد، اما بیت یونیکس به عنوان یک جایگزین مناسب مطرح می‌شود.

عدم نیاز به احراز هویت اجباری

صرافی بیت یونیکس به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ارائه اطلاعات شخصی یا احراز هویت، معاملات خود را انجام دهند. این امر می‌تواند به حفظ حریم خصوصی کاربران کمک کند و فرآیند ثبت‌نام و معامله را تسریع بخشد.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع

صرافی بیت یونیکس از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند، از جمله برخی از ارزهای کمتر شناخته شده که در صرافی‌های دیگر موجود نیستند.

کارمزد پایین تراکنش‌ها

یکی از مزایای رقابتی بیت یونیکس می‌تواند کارمزد بسیار پایین برای انجام تراکنش‌ها باشد، که این امر می‌تواند برای معامله‌گران حجم بالا بسیار جذاب باشد.

حداکثر کارمزد دریافتی برای معاملات اسپات به ازای سفارشات میکر 0.08 درصد و تیکر 0.1 درصد است. اما میزان کارمزد دریافتی در معاملات فیوچرز متفاوت است. حداکثر این میزان در معاملات فیوچرز برای سفارشات میکر 0.02 درصد و تیکر 0.06 درصد است.

امنیت بالا

صرافی بیت یونیکس می‌تواند با استفاده از فناوری‌های امنیتی پیشرفته مانند احراز هویت دو عاملی (2FA). رمزنگاری پیشرفته و سایر تدابیر امنیتی، اطمینان حاصل کند که دارایی‌های دیجیتال کاربران در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت شده‌اند.

پشتیبانی فارسی مشتریان

صرافی بیت یونیکس Bitunix دارای یک تیم پشتیبانی مشتریان قوی به زبان فارسی می‌باشد. که به سرعت به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می‌دهد و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کند.

رابط کاربری دوستانه

رابط کاربری صرافی بیت یونیکس به گونه‌ای طراحی شده است. که کاربران با هر سطحی از تجربه، به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و به سرعت به ابزارها و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

ارائه کلیه خدمات با آی‌پی ایران و احراز هویت با مدارک ایرانی برای کاربران جدید در صرافی بینگ ایکس مقدور نخواهد بود.
ارائه کلیه خدمات با آی‌پی ایران و احراز هویت با مدارک ایرانی برای کاربران جدید در صرافی بینگ ایکس مقدور نخواهد بود.

سخن‌پایانی

صرافی بیت یونیکس به عنوان یک جایگزین مناسب برای بینگ ایکس می‌باشد. این صرافی با ارائه خدمات بدون نیاز به احراز هویت و کارمزدهای نسبتا پایین، برای کاربران ایرانی که با محدودیت‌های صرافی بینگ ایکس مواجه شده‌اند، گزینه‌ای جذاب به نظر می‌رسد. همچنین، بیت یونیکس با ارائه بونوس‌هایی برای کاربران جدید و تخفیف در کارمزدها، تلاش دارد تا جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی تثبیت کند.

صرافی Bitunix بیت یونیکس با ارائه خدمات قابل قبول و تمرکز بر نیازهای کاربران ایرانی، می‌تواند به عنوان یک جایگزین مطمئن برای صرافی بینگ ایکس در نظر گرفته شود. با این حال، کاربران باید همواره در انتخاب صرافی‌های ارز دیجیتال دقت کنند و از امنیت سرمایه‌های خود اطمینان حاصل نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا