بیت کوین و چشم انداز 80 هزار دلاری

بیت کوین به یک موضوع داغ در میان معامله‌گران تبدیل شده است زیرا تحلیل‌ها نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده می‌تواند تا پایان نوامبر به بالاترین قیمت خود یعنی 80,000 دلار برسد. با افزایش نوسانات، به نظر می‌رسد بازار به زودی برای یک حرکت عمده قیمت آماده می‌شود.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، معامله‌گران به طور فزاینده‌ای آینده بیت کوین را تحلیل می‌کنند و بسیاری پیش بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال از بالاترین سطح قبلی خود فراتر خواهد رفت. گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه پیروزی جمهوری خواهان، به ویژه توسط نامزد طرفدار کریپتو، دونالد ترامپ، می‌تواند قیمت بیت کوین را به دلیل موضع مطلوب وی در مورد ارزهای دیجیتال افزایش دهد.

با این حال، برخی از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین بدون توجه به اینکه چه کسی برنده ریاست جمهوری شود، به لطف عوامل کلان اقتصادی بیشتر، برای رشد آماده است.

جف می، مدیر عملیات BTSE، خاطرنشان کرد که هم ترامپ و هم کامالا هریس، نامزد دموکرات، به سیاست‌های طرفداری کریپتو اشاره کرده‌اند. در حالی که ترامپ وعده‌های روشنی برای تبدیل ایالات متحده به یک رهبر ارزهای دیجیتال داده است، هریس بیشتر بر مقررات برای محافظت از گروه‌های خاص تمرکز کرده است.

با وجود این رویکردهای متفاوت، به نظر می‌رسد معامله‌گران مطمئن هستند که هر تغییر سیاسی می‌تواند تأثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین بگذارد. وی همچنین تاکید کرد که عواملی مانند کاهش نرخ اخیر فدرال رزرو و افزایش بازار سهام می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین به 80,000 دلار شود.

داده های اخیر Derbits نشان می‌دهد که معامله گران به شدت روی افزایش قیمت سرمایه گذاری می‌کنند. با این حال، برخی از کارشناسان، مانند آگوستین فن از SOFA، اظهار می‌کنند که این سرمایه گذاری‌ها ممکن است به جای خوش بینی برای قیمت بیت کوین، راهی برای محافظت در برابر ریسک‌های بازار مربوط به انتخابات باشد. وی خاطرنشان کرد که معامله‌گران این مواضع را به عنوان روشی کم هزینه برای محافظت در برابر تحرکات احتمالی بازار بزرگ پس از انتخابات در نظر می گیرند.

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و ارائه محتوای مفید در راستای افزایش اطلاعات مخاطب بوده و توصیه سرمایه گذاری محسوب نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: بازار ارزهای دیجیتال روندهای متفاوتی را نشان می‌دهد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا