آموزش برداشت از صرافی کوینکس در سایت

آموزش برداشت از صرافی کوینکس در سایت، کوینکس (CoinEx)، یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و معروف جهانی است که با توجه به حجم بالای معاملات، در رده‌بندی بهترین صرافی‌های کریپتوکارنسی قرار دارد. این پلتفرم به کاربران حوزه ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد تا به ترید، ثبت معاملات آتی، و خرید و فروش رمزارز بپردازند. با ارائه خدمات عالی به کاربران، این صرافی به عنوان یک بستر مناسب برای برداشت و واریز ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و همواره در حال پیشرفت و توسعه است. به همین دلیل، بسیاری از کاربران ایرانی نیز تمایل دارند تا از خدمات این صرافی برای خرید و فروش رمزارزها استفاده کنند.

در این مقاله، قصد داریم به شما آموزش برداشت از صرافی کوینکس در سایت را ارائه دهیم و مراحل انتقال ارز در این پلتفرم را به شما توضیح دهیم. این آموزش گام به گام به شما کمک خواهد کرد تا با اطمینان و به‌ صورت صحیح اقدامات لازم برای برداشت ارز انجام دهید و از خدمات کوینکس به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوید.

آشنایی با صرافی کوینکس

CoinEx یک صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است که در دسامبر 2017 تحت حمایت گروه ViaBTC تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد. این صرافی مجوز فعالیت با دارایی‌های دیجیتال کشور استونی را در اختیار دارد و تحت قوانین استونی فعالیت می‌کند.

در حال حاضر صرافی کوینکس CoinEx بیش از دو میلیون مشتری در بیش از 100 کشور جهان دارد که 85 درصد مشتریان آن بین‌المللی و 15 درصد از چین هستند. پلتفرم این صرافی به 15 زبان مختلف از جمله چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و روسی در دسترس است.

CoinEx در میان بیش از 500 صرافی فهرست شده در سایت CoinMarketCap، در رتبه 50 قرار دارد. این صرافی در حال حاضر به بیش از 200 کشور سرویس‌دهی می‌کند و هیچ محدودیت جغرافیایی برای فعالیت ندارد.

مدیرعامل و بنیان‌گذار CoinEx، هایپو یانگ است که سابقه کار در شرکت‌های بزرگ فناوری و مالی چین را دارد. وی همچنین بر روی توسعه زیرساخت‌های بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال فعالیت و تخصص دارد.

آشنایی با صرافی کوینکس
آشنایی با صرافی کوینکس

CoinEx یک شبکه بلاک‌چین خود راه‌اندازی کرده است که هدف آن ایجاد یک سیستم تجاری غیرمتمرکز با مدیریت جامعه کاربران است. همچنین 5 محصول و سرویس اصلی دیگر نیز دارد که عبارتند از: بازار معاملات، زنجیره هوشمند، پلتفرم مبادله دارایی، استخر ماینینگ و کیف پول دیجیتال.

از ویژگی‌های مثبت CoinEx می‌توان به پشتیبانی از دارایی‌های متنوع، کارمزد کم معاملات، سرعت بالا و امکان معامله حاشیه‌ای اشاره کرد. از طرفی فقدان KYC اجباری، عدم شفافیت کامل تیم و ضعف در رابط کاربری از نقاط ضعف آن به حساب می‌آید.

آموزش برداشت از صرافی کوینکس در سایت

به وب‌سایت رسمی کوینکس CoinEx مراجعه کنید، وارد حساب کاربری خود شوید و در گوشه بالا و سمت راست، گزینه [برداشت] زیر [دارایی‌ها] را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه برداشت
انتخاب گزینه برداشت

جزئیات برداشت را پر کنید (برداشت USDT-TRC20 را به عنوان نمونه بگیرید)

(1) توکن [USDT] را انتخاب کنید؛

(2) بر روی [انتقال معمول] کلیک کنید؛

(3) شبکه [TRC20] را انتخاب کنید؛

(4) “آدرس برداشت” را وارد کنید؛

(5) “مقدار دریافتی” را پر کنید (کسری = مقدار دریافتی + هزینه برداشت)؛

(6) جزئیات برداشت را دوباره بررسی کنید و بر روی [برداشت] کلیک کنید.

انتخاب گزینه‌های برداشت
انتخاب گزینه‌های برداشت

توجه: کوینکس حداقل محدودیت برداشت دارد و زمان ورود به حساب به تعداد تأییدهای مورد نیاز توسط پلتفرم دریافت‌کننده وابسته است. لطفاً یادداشت‌هایی که در سمت راست صفحه برداشت آورده شده را با دقت مطالعه کنید.

خواندن نکات لازم
خواندن نکات لازم

وارد کردن کد پیامکی

کد “پیامکی” یا “TOTP” را برای اعتبارسنجی دریافت کرده و وارد کنید.

وارد کردن کد پیامکی
وارد کردن کد پیامکی

پس از اعتبارسنجی 2FA، یک ایمیل سیستمی از طریق [CoinEx] با موضوع تأیید برداشت برای شما ارسال خواهد شد. اگر نتوانستید ایمیل تأیید را دریافت کنید، لطفاً بر روی گزینه [ارسال مجدد ایمیل] در صفحه جزئیات برداشت کلیک کنید. اگر جزئیات برداشت اشتباه بود، بر روی دکمه [لغو] کلیک کنید.

ارسال ایمیل
ارسال ایمیل

مقدار برداشت و آدرس برداشت را در ایمیل تأیید کنید، سپس بر روی [تأیید مجدد] کلیک کنید.

توجه:

  1. به منظور امانت اطلاعات، لینک تأیید برداشت تنها به مدت ۳۰ دقیقه اعتبار دارد. اگر این عمل را انجام ندادید، لطفاً رمزعبور خود را تغییر دهید یا یک تیکت ارسال کنید.
  2. اگر در ۲۴ ساعت پس از درخواست برداشت، تأیید برداشت را در ایمیل تأیید نکردید، درخواست برداشت به صورت خودکار لغو شده و دارایی از حساب شما کسر نخواهد شد.

پس از بررسی مجدد جزئیات برداشت، بر روی [تأیید] کلیک کرده و درخواست برداشت خود را ارسال کنید.

تایید برداشت
تایید برداشت

هنگامی که برداشت ارسال شود، شما یک ایمیل سیستمی از طریق [CoinEx] با موضوع اطلاعیه درخواست برداشت تأیید شده دریافت خواهید کرد.

اطلاعیه درخواست برداشت
اطلاعیه درخواست برداشت

شما می‌توانید پس از ارسال برداشت، به صفحه [سوابق برداشت] مراجعه کنید تا جزئیات بیشتر را ببینید.

نکته مهم در خصوص انتقال رمزارزها

  1. اگر می‌خواهید رمزارزها را به حساب دیگری در کوینکس بردارید، توصیه می‌شود از [انتقال درون کاربری] با هزینه ۰ استفاده کنید.
  2. شلوغی شبکه، سرعت برداشت، هزینه برداشت، تعداد تأییدهای مورد نیاز و عوامل دیگر ممکن است در شبکه‌های مختلف متغیر باشد. هنگام ارسال درخواست برداشت، لطفاً اطمینان حاصل کنید که شبکه‌ای که در کوینکس انتخاب می‌کنید، با شبکه‌ای که در پلتفرم دریافت‌کننده انتخاب می‌کنید، یکسان است. در غیر این صورت، احتمالاً اموال شما از دست می‌رود و قابل بازیابی نخواهد بود.
  3. برای جلوگیری از از دست رفتن دارایی، لطفاً قبل از ارسال درخواست برداشت با لیبل (Memo، Tag و غیره)، اطمینان حاصل کنید که گیرنده به آن نیاز دارد.

عملیات برداشت از کوینکس به اتمام رسید!

اتصال کیف پول خارجی به صرافی کوینکس

بعضی از سرمایه‌گذاران تصمیم می‌گیرند دارایی‌های خود را به یک کیف پول ارز دیجیتال خارجی منتقل کنند. این کار به منظور کاهش ریسک از دست دادن وجوه در صورت حمله هک به صرافی انجام می‌شود، اما همراه با مسئولیت‌های بیشتری همراه است. به عنوان مثال، اگر کلیدهای کیف خود را گم کنید، ممکن است نتوانید به وجوه خود دسترسی پیدا کنید یا آن را بازیابی کنید. شما می‌توانید آدرس یک کیف پول را به حساب کوینکس خود متصل کنید و وجوه شما هنوز کاملاً امن است. تنها داده‌ای که صرافی دارد، مربوط به تعداد توکن‌هایی است که در اختیار دارید.

صرافی کوینکس با یک کیف پول خارجی به نام ویاولت (ViaWallet) همکاری دارد که با رابط کاربری آن مشابه با پلتفرم کوینکس ساخته شده است. این کیف پول دارای برنامه‌های اختصاصی برای دستگاه‌های تلفن همراه نیز می‌باشد. ویاولت یک سیستم داخلی را برای تمام نیازهای کاربران در اکوسیستم کوینکس ارائه می‌دهد. این کیف پول دارای عملکرد مبادله داخلی است و به کاربران امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خاصی را به اشتراک بگذارند و سود کسب کنند که ممکن است شما را از نظر سطوح VIP ارتقا دهد.

ویاولت یک کیف پول دیجیتال چند ارزی است اما به اندازه خود صرافی کوینکس از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، از بیش از ۳۰ کوین و بیش از یک میلیون توکن مبتنی بر بیتکوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند.

جمع بندی

در این مقاله، به آموزش برداشت از صرافی کوینکس در سایت پرداختیم. صرافی‌های رمزارزی، از جمله کوینکس، به کاربران این امکان را می‌دهند تا به سادگی ارزهای دیجیتال خود را خرید و فروش نمایند. با این حال، به منظور بهره‌مندی کامل از خدمات این صرافی، ضروری است که با روش‌های واریز و برداشت آشنا شوید.

به جهت انجام عملیات واریز و برداشت بهینه در صرافی کوینکس، ابتدا باید به دقت به راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های ارائه شده توسط صرافی مراجعه کنید. این دستورالعمل‌ها شامل نکات امنیتی و مراحل دقیق انجام عملیات می‌شوند که اطمینان حاصل کردن از سلامت و امانت تراکنش‌های شما را تضمین می‌کنند.

یکی از نکات اصلی در بهره‌مندی از ویژگی‌های واریز و برداشت، انتخاب روش‌های مناسب برای انجام تراکنش‌های مالی است. صرافی کوینکس اکثر روش‌های پراکنده برای انجام واریز و برداشت فراهم کرده است تا کاربران بتوانند با توجه به نیازهای خود، اقدام به انتخاب روش مناسب نمایند.

در نهایت، برای حفظ امنیت حساب کاربری خود در صرافی کوینکس، بهتر است همواره از ویژگی‌های امنیتی مانند تأیید دوم و رمزهای قوی بهره‌مند شوید. این اقدامات افزایش امانت و امنیت تراکنش‌های شما را تضمین خواهد کرد و به شما اطمینان می‌دهد که از خدمات صرافی کوینکس به بهترین نحو استفاده می‌کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا