زبان فارسی مکسی

صرافی MXC یا MEXC یکی از صرافی‌های معتبر در سطح جهانی است که به دلیل ارائه خدمات بدون نیاز به احراز هویت، مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته و زبان فارسی مکسی نیز سر زبان‌ها افتاده است. با تشدید قوانین مربوط به رمزارزها، کاربران ایرانی که ممنوعیت استفاده از صرافی‌های بین‌المللی مرکزی را دارند، به دنبال راه‌حل‌های جایگزینی هستند. اگرچه استفاده از اکسچنج‌های خارجی برای ایرانیان مشکل است، اما فعالیت در صرافی‌هایی که به احراز هویت نیاز ندارند، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. ما پیشنهاد می‌کنیم که مقالات آموزشی متعددی که توسط ما منتشر شده است، را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم درباره صرافی مکسی را دریافت کنید.

بررسی کلی صرافی MXC

صرافی مکسی که فعالیت خود را در سال ۲۰۱۸ آغاز کرده، ابتدا با نام MXC شروع به فعالیت کرده بود. سپس در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۸ خرداد ۱۴۰۰) به صورت رسمی نام برند خود را به MEXC تغییر داد. اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی این صرافی در حال حاضر یکسان نیست. با این حال، صرافی مکسی همچنان فعالیت خود را ادامه می‌دهد و اطلاعات فعلی و خدمات آن را می‌توانید از وب‌سایت رسمی آن به دست آورید.

تغییر زبان فارسی مکسی

فارسی سازی زبان صرافی مکسی کار سختی نیست اما به دلیل اینکه برخی این روش را بلد نیستند، سعی کردیم تا آموزشی تصویری و ساده را برایتان آماده کنیم:

  • در مرحله اول می‌توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی مکسی شوید تا از امکانات و مزایای مختلف این صرافی جذاب بهره‌مند شوید. بعد از ورود به صفحه اصلی، طبق تصویر زیر روی آیکن کره زمین در بالای سایت کلیک کنید تا زبان‌های در دسترس این صرافی برای شما باز شود.
  • بعد از کلیک بر روی آیکن کره زمین همانطور که گفتیم صفحه‌ای کوچک از زبان‌های موجود در این صرافی برای شما باز می‌شود. در این بخش با انتخاب زبان فارسی مکسی می‌توانید به راحتی از وجود زبان فارسی در این صرافی بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

در این مطلب، بحث و بررسی نسبت به زبان فارسی مکسی را انجام دادیم. امیدواریم که بتوانید از این صرافی در زبان فارسی استفاده کنید. اگر به دنبال آموزش‌های بیشتری درباره ثبت نام صرافی مکسی و دیگر آموزش‌های لازم هستید، می‌توانید آموزش‌های ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا