آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت

پلتفرم‌های ارز دیجیتال، به عنوان واسطه‌ای میان کاربران و بازار ارز دیجیتال، نقشی بسیار مهم و حیاتی در ترید و تبادل ارزهای دیجیتال ایفا می‌کنند. صرافی توبیت، یکی از بهترین و پیشتازان این عرصه، با ارائه خدمات جامع و کارآمد، هدف خود را به ارتقای تجربه کاربران مشتری خود اختصاص داده است. آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت نیز امری ضروری برای شروع کار در این صرافی است.

صرافی توبیت یکی از صرافی‌های برجسته ارز دیجیتال است که خدمات مالی متنوع خود را به ایرانیان ارائه می‌دهد. یکی از امتیازات بارز ترید در صرافی توبیت برای ایرانیان، وجود وب سایت فارسی این صرافی است که تجربه کاربری را برای آنان بهبود می‌بخشد. همچنین، امنیت همواره یکی از اولویت‌های مهم کاربران در این حوزه بوده و صرافی توبیت با انجام اقدامات مناسب، به حفظ امنیت اطلاعات و دارایی‌های مشتریان خود می‌پردازد. در این مقاله علاوه بر معرفی صرافی توبیت، به آموزش روند خرید و فروش ارز و نحوه ترید در بخش‌های اسپات و فیوچرز آن پرداخته خواهد شد.

چنانچه علاقمند به ثبت نام در صرافی توبیت toobit هستید، می‌توانید از کد تخفیف زیر که به صورت اختصاصی برای وبسایت تحلیل اکسچنج است، استفاده کنید:

آشنایی با صرافی توبیت Toobit

صرافی توبیت در اواخر سال 2022 و در جزیره کایمن (Cayman) تأسیس شد. تیم توسعه این صرافی از کشورهای روسیه، کره جنوبی و ترکیه تشکیل شده است. این صرافی خدمات معاملات اسپات، معاملات فیوچرز و کپی تریدینگ را ارائه می‌دهد.

توبیت در جدول رتبه‌بندی صرافی‌های سایت کوین مارکت کپ، در رتبه 35 قرار دارد. این صرافی از نظر سابقه فعالیت، جدید محسوب می‌شود، اما هنوز هیچ نشانه‌ای از فعالیت مشکوکی از سوی آن مشاهده نشده است.

توبیت یک صرافی بین‌المللی امن و معتبر است که خدمات مناسبی به کاربران خود ارائه می‌دهد. یکی از مزایای این صرافی، عدم حساسیت به آی‌پی و عدم نیاز به احراز هویت اجباری است. این امکان را به کاربران ایرانی می‌دهد تا بتوانند به راحتی در این صرافی فعالیت نمایند.

بررسی کارمزد واریز و برداشت صرافی توبیت

صرافی توبیت با تلاش برای ایجاد تجربه کاربری روان و مقرون به صرفه برای معامله گران خود، ساختار کارمزدهای واریز و برداشت خود را به شفافیت و بدون دردسر طراحی کرده است. همچنین می‌توانید خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت را از طریق دانلود این صرافی انجام دهید.

  • کارمزد واریز:
  • واریز وجه به حساب توبیت کاملاً رایگان است، بدون دریافت هیچ کارمزدی، برای هر نوع واریز (از طریق ارز دیجیتال یا حواله بانکی).
  • کارمزد برداشت:
  • برای برداشت وجه از حساب توبیت خود، باید مقدار کمی کارمزد پرداخت کنید. این کارمزد به نوع ارز دیجیتالی که قصد برداشت آن را دارید و شبکه انتقال (بلاک چین) بستگی دارد. برای اطلاع از کارمزدهای برداشت، به وب سایت توبیت مراجعه کنید.
  • کارمزد معاملات اسپات:
  • کارمزد معاملات اسپات در صرافی توبیت برای هر معامله 0.2 درصد از حجم معامله برای هر دو میکر و تیکر است.
  • کارمزد معاملات بر اساس سطح کاربری متغیر بوده و هرچه سطح کاربری شما بالاتر باشد، کارمزد معاملات شما کمتر خواهد بود. برای ارتقای سطح کاربری، حجم معاملات فیوچرز یا اسپات خود را افزایش دهید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت

در بخش نظرات مربوط به اپلیکیشن Toobit در پلتفرم گوگل پلی، سوالاتی مبنی بر خرید و فروش رمزارز در این صرافی آمده است. در اینجا به شما نحوه واریز و برداشت رمزارز در صرافی Toobit را آموزش می‌دهیم.

  1. نحوه فروش رمزارز به صرافی توبیت:
  • وارد سایت Toobit شوید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در منوی Assets، گزینه Spot Account را انتخاب کنید.
  • رمزارز مورد نظر برای واریز را انتخاب کرده و بر روی دکمه Deposit کلیک کنید.
  • آدرس و شبکه مربوطه را انتخاب کرده و در صرافی مبدأ وارد کنید.
  1. نحوه خرید رمزارز از صرافی توبیت:
  • برای خریداز Toobit، از دو روش On-Chain Transfer و Internal Transfer استفاده کنید.
  • هر روش برای مقاصد مختلف مناسب است.

توجه: در زمان انتقال رمزارز، از دقت کافی برخوردار شوید تا دارایی خود را از دست ندهید. با این راهنما می‌توانید به راحتی در صرافی Toobit خرید و فروش رمزارز خود را انجام دهید.

شرایط استفاده و خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت برای ایرانیان

صرافی توبیت در بیش از 100 کشور دنیا اعم از ایران تعداد زیادی کاربر دارد. این صرافی احراز هویت را الزامی نمی‌داند؛ بنابراین کاربران ایرانی در معرض هیچ گونه خطری قرار نخواهند گرفت. همچنین، صرافی توبیت توجهی به آی پی کاربران ندارد؛ بنابراین کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند از این صرافی استفاده کنند.

همچنین، در کنار صرافی‌های ال بانک و بیت یونیکس، توبیت نیز یک گزینه مناسب برای کاربران ایرانی است. هرچند پیشنهاد اول ما برای کاربران ایرانی به دلیل اعتبار و امنیت بالاتر استفاده از صرافی LBank بوده است. از طرف دیگر، با توجه به حجم بالای معاملات در این صرافی، کاربران می توانند تجربه معاملات باکیفیت بالا را داشته باشند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامعی درباره صرافی توبیت و نحوه واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی توبیت را در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقالات دیگر ما را مطالعه کنید و در کنار کسب اطلاعات درباره توبیت، درباره دیگر صرافی‌ها نیز اطلاعات مفیدی را کسب کنید. اگر سوالی داشتید می‌توانید آن را در بخش کامنت‌ها بیان کنید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا