سطح حساب vip در توبیت

در مقالات قبلی با آموزش‌های صرافی توبیت همراه شما بودیم و امروز هم قصد داریم تا آموزش دیگری از این صرافی جذاب را ارائه دهیم. صرافی توبیت سطوح مختلفی را برای کاربران تعیین کرده تا بر اساس معاملات آن‌ها را وارد بخش vip کند. در این مقاله ما قصد داریم تا سطح حساب vip در توبیت را به صورت کامل بررسی کنیم و جدول مربوط به کارمزد هر سطح را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

چنانچه علاقمند به ثبت نام در صرافی توبیت toobit هستید، می‌توانید از کد تخفیف زیر که به صورت اختصاصی برای وبسایت تحلیل اکسچنج است، استفاده کنید:

احراز هویت در توبیت

برای رسیدن به سطح حساب vip صرافی توبیت نیاز است که ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید. برای احراز هویت در صرافی توبیت، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس به پروفایل خود رفته و گزینه Identification را انتخاب کنید. در این بخش، گزینه Advanced Verification را انتخاب نموده و سپس روی گزینه Verify Now کلیک کنید.

سپس باید کشور یا منطقه صدور مدرک شناسایی خود را مشخص کرده و فایل مدرک خود را بارگذاری نمایید. برای این کار، گزینه Upload front side را انتخاب کرده و فایل مورد نظر خود را آپلود کنید. در نهایت باید کشور محل سکونت و مدارک مربوطه را آپلود کنید. در مرحله بعد باید بر روی گزینه Continue کلیک کرده و به دوربین اجازه دهید تا صورت شما را اسکن کند. با تکمیل اسکن، فرآیند احراز هویت شما تکمیل خواهد شد و نتیجه به صورت ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

جدول کارمزد سطح حساب vip در توبیت

سطح کاربریکارمزد‌های میکرکارمزد‌های تیکر
Level 0۰.۲%۰.۲%
Level 1۰.۱۵%۰.۱۵%
Level 2۰.۱%۰.۱۵%
Level 3۰.۰۹%۰.۱۲%
Level 4۰.۰۷%۰.۰۹%

جدول سطح حساب vip در توبیت برای معاملات فیوچرز و اسپات نیز به شرح زیر است:

ویژگی‌های صرافی توبیت

در کنار بررسی سطح حساب vip در توبیت بد نیست نگاهی به ویژگی‌ها و امکانات این صرافی جذاب بیاندازیم. صرافی توبیت مبادله ارزهای دیجیتال با امکانات متنوع و مناسب برای هر دو گروه کاربران، مبتدی و حرفه‌ای را فراهم کرده است. این صرافی امکان مبادله با روش‌های اسپات، فیوچرز و کپی ترید را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند بهترین روش معاملاتی را انتخاب کنند.

امنیت اطلاعات و دارایی‌های کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و صرافی توبیت از روش‌های پیشرفته و چند لایه جهت حفظ امنیت استفاده می‌کند. علاوه بر این، اپلیکیشن اختصاصی این صرافی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، امکان دسترسی آسان و سریع به حساب کاربران را نیز فراهم می‌کند.

آکادمی ارز دیجیتال توبیت نیز مکانی مناسب برای آموزش بهترین روش‌ها و استراتژی‌های معاملاتی به کاربران مبتدی و حرفه‌ای است. با استفاده از این آکادمی، کاربران می‌توانند تجربه و دانش خود را تقویت کرده و بهترین تصمیم‌های معاملاتی را انتخاب کنند.

در مجموع، از مزایای صرافی توبیت می‌توان به عدم نیاز به امنیت بالا، احراز هویت، انواع روش‌های معاملاتی، پشتیبانی از زبان فارسی، پشتیبانی از بیش از ۱۲۵ ارز دیجیتال و کارمزد مناسب اشاره کرد. این مزایا باعث افزایش محبوبیت صرافی توبیت در بین کاربران ارزهای دیجیتال شده و این صرافی به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین صرافی‌ها در جهان تبدیل شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا