استیکینگ صرافی ایکس تی XT

XT متعهد به ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر در سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال است. ایمنی سرمایه‌های کاربران برای این صرافی در اولویت قرار دارد؛ به همین دلیل از آخرین فناوری‌های کنترل ریسک و سیستم‌های نظارتی 24 ساعته بهره می‌برد تا دارایی‌های شما به طور کامل محافظت شوند. طراحی محصول XT بر اساس نیازهای کاربران انجام شده و هدف آن‌ها ارائه بازدهی بالا و در عین حال ساده‌سازی تجربه کاربری است. در کنار همه این موارد استیکینگ صرافی ایکس تی XT یکی از ویژگی‌های جذاب این صرافی است.

تیم مدیریت سرمایه XT در سال 2018 تأسیس شد و به سرعت به یکی از بزرگترین تیم‌های مدیریت دارایی دیجیتال تبدیل گردید. اعضای این تیم از دانشگاه‌های معتبر جهان، از جمله دانشگاه استنفورد و دانشگاه ملی سنگاپور فارغ‌التحصیل شده‌اند و تجربه گسترده‌ای در زمینه مبادلات Web3 و صنایع سنتی مالی دارند. چه تازه‌کار در دنیای ارزهای دیجیتال باشید و چه سرمایه‌گذار باتجربه، XT Earn سفر سرمایه‌گذاری شما را به یک تجربه راحت و لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

چنانچه علاقمند به ثبت نام در صرافی XT ایکس تی هستید، می‌توانید از کد تخفیف زیر که به صورت اختصاصی برای وبسایت تحلیل اکسچنج می‌باشد، استفاده کنید:

ویدیوی استیکینگ صرافی ایکس تی XT

استیکینگ صرافی ایکس تی XT

استیکینگ یا Proof of Stake (POS) یک مکانیزم توافقی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال خود را به عنوان وثیقه قفل کنند و از امنیت و عملکرد شبکه پشتیبانی کنند. دارایی‌هایی که به این شکل قفل می‌شوند به عنوان “دارایی‌های استیک” و گره‌های مشارکت‌کننده به عنوان “گره‌های استیک” شناخته می‌شوند.

در این فرآیند، کاربران ارزهای دیجیتال خود را در یک قرارداد هوشمند قفل کرده و در ازای آن توکن‌های جدید یا کارمزد تراکنش‌ها را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. XT Earn با ارائه یک پلتفرم کاربرپسند، فرصتی آسان و با بازدهی بالا برای شرکت در استیکینگ فراهم کرده است.

عواملی که بر بازده استیکینگ تأثیر می‌گذارند

  1. فعالیت شبکه: نوسانات در حجم تراکنش‌ها و میزان استفاده از شبکه بر نرخ پاداش‌ها تأثیر می‌گذارد.
  2. مجموع دارایی‌های استیک شده: افزایش کل موجودی استیک شده می‌تواند باعث کاهش پاداش‌های دریافتی برای هر استیکر شود.
  3. نرخ تورم: برخی بلاک‌چین‌ها میزان توکن‌های جدیدی که تولید می‌شود را بر اساس نرخ تورم تنظیم می‌کنند.
  4. به‌روزرسانی‌های پروتکل: تغییرات در پروتکل شبکه می‌تواند بر ساختار پاداش‌ها تأثیر بگذارد.

بنابراین، بازده حاصل از استیکینگ صرافی ایکس تی XT تحت تأثیر عوامل مختلفی است که به طور مداوم در حال تغییرند. این شرایط کاربران را تشویق می‌کند که به پشتیبانی از شبکه در طولانی‌مدت متعهد شوند و به پیچیدگی‌های اکوسیستم بلاک‌چین اشاره می‌کند.

مزایای استیکینگ صرافی ایکس تی XT

  • بازدهی بالا: XT Earn بازدهی خوبی را ارائه می‌دهد و حاشیه سود واسطه‌ها را حذف می‌کند.
  • انعطاف‌پذیری: کاربران می‌توانند از بین گزینه‌های مختلف مدت زمان استیکینگ، از 7 تا 60 روز انتخاب کنند.
  • امنیت بالا: دارایی‌های شما به‌طور ایمن در کیف‌پول‌های سرد XT.COM نگهداری می‌شوند و تحت نظارت 24 ساعته قرار دارند.
  • آستانه پایین: شما می‌توانید با حداقل سرمایه‌گذاری‌ها از خدمات استیکینگ بهره‌مند شوید. مثلا برای ETH Staking فقط به 0.001 ETH نیاز دارید.

نحوه محاسبه سود استیکینگ

سود روز بعد از استیکینگ (D+1) محاسبه می‌شود. فرمول محاسبه به این صورت است:
[ \text{سود} = \text{مبلغ سرمایه‌گذاری} \times \text{APR شناور} \times \frac{\text{مدت زمان}}{365} ]

چگونه در XT استیک کنید؟

  • وارد حساب خود شوید: اگر کاربر جدید هستید، ابتدا ثبت نام کنید و سپس به بخش “Finance” – “Staking” بروید.
  • در “POS Staking”، کاربران می‌توانند تمام محصولات موجود را مشاهده کنند. کاربران می‌توانند بر اساس معیارها فیلتر کنند و از نوار جستجو برای یافتن ارزها و انواع محصول مورد نظر استفاده کنند. اشتراک‌ها را می‌توان بر اساس اولویت‌ها برای بازگشت‌های APR، دوره‌های اشتراک، حداقل محدودیت‌ها و سایر معیارها انجام داد.

روی دکمه “Subsccribe” کلیک کنید تا محصول مورد نظر خود وارد “پنجره اشتراک” شود. مقدار اشتراک مورد نظر را وارد کنید، مدت زمان، محدودیت اشتراک، تخمین زده شده را بررسی کنید. کل سود، تاریخ شروع و توزیع، سپس روی دکمه “Confirm” کلیک کنید.

پس از اشتراک موفقیت‌آمیز، می‌توانید روی «History» در گوشه سمت راست بالای نوار پیمایش کلیک کنید تا درآمد اشتراک و وضعیت اشتراک را مشاهده کنید. از این طریق می‌توانید تاریخچه و اطلاعات خود را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که برای اطلاع از نحوه معامله در پری مارکت می‌توانید از آموزش پری مارکت صرافی ایکس تی استفاده کنید و اطلاعات جامعی را بدست بیاورید.

سخن پایانی

استیکینگ صرافی ایکس تی XT یا سهام‌گذاری به فرآیندی اطلاق می‌شود که در آن کاربران به منظور کمک به حفظ امنیت شبکه‌های بلاک چین غیرمتمرکز و مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام (Proof of Stake)، دارایی‌های خود را در یک کیف پول مخصوص قفل کرده یا نگهداری می‌کنند. در ازای این عمل، کاربران پاداش‌هایی تحت عنوان پاداش استیکینگ یا سود دریافت می‌کنند.

این فرآیند مشابه ماینینگ در استخراج ارزهای دیجیتال است، با این تفاوت که در روش اثبات سهام، شبکه به اجماع (Consensus) دست می‌یابد و کاربران را به مشارکت در تأمین امنیت شبکه تشویق می‌کند. در این روش، افراد با استفاده از دارایی‌های خود به تقویت امنیت و پایداری شبکه کمک می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا