X Empire (ایکس امپایر) تاریخ توزیع ایردراپ را مشخص کرد

انتظار به پایان رسیده است و هیجان در میان کاربران X Empire در حال افزایش است.

X Empire، یک بازی کلیکی با تم ایلان ماسک است که در چند ماه گذشته بیش از 50 میلیون بازیکن را جذب کرده است. توسعه دهندگان این ایردراپ اعلام کردند که توکن X را در 24 اکتبر روی شبکه تون کوین (The Open Network) عرضه خواهند کرد.

توزیع توکن کمی به تعویق افتاد، زیرا X Empire “مرحله استخراج” را در تاریخ 30 سپتامبر قریب الوقوع متوقف کرد. اما دو روز بعد، توسعه‌دهندگان گفتند که با تاخیرهای غیرمنتظره‌ای مواجه شده‌اند و یک فصل کوتاه به نام «Chill phase» را راه‌اندازی خواهند کرد.

فصل «Chill phase» پیشرفت همه را صفر می‌کند، و تیم X Empire پنج درصد اضافی از عرضه توکن‌ها را به بازیکنانی که در این مینی‌فصل به بازی ادامه می‌دهند، اختصاص داد.

به طور کلی، 75 درصد از کل توکن X عرضه شده به بازیکنان داده می‌شود که معادل 517.5 میلیارد توکن از 690 میلیارد عرضه است. توکن‌های باقی‌مانده برای «کاربران جدید و مراحل بعدی» پس از ایردراپ رزرو شده‌اند.

این پروژه در ابتدا با نام «Musk Empire» راه‌اندازی شد و بازیکنان را موظف می‌کرد تا برای کسب سکه‌های درون بازی روی صفحه ضربه بزنند و سپس از آن سکه‌ها برای ارتقای ویژگی‌های ایلان ماسک کارتونی استفاده کنند. این بازی چند هفته بعد تغییر نام داد و به تدریج آواتارهایی را بر اساس دیگر نمادهای آشنا کریپتو مانند پاول دوروف، مدیر اجرایی تلگرام و ویتالیک بوترین، خالق اتریوم معرفی کرد.

این ایردراپ داغ‌ترین بازی کلیکی تلگرام پس از توزیع همستر کامبت در تاریخ 26 سپتامبر است که هنوز ایردراپ خود را توزیع نکرده است.

پیش بینی قیمت ایردراپ X Empire

X Empire سر و صدای زیادی ایجاد کرده است و همه در مورد قیمت توکن X کنجکاو هستند. تحلیلگران دو سناریو احتمالی را برای ارزش توکن پس از عرضه پیش‌بینی می‌کنند. تخمین‌ها نشان می‌دهد که قیمت توکن X Empire می‌تواند به 0.002 دلار برای هر توکن X برسد. این برآورد، تقاضا و مشارکت متوسط ​​را پس از راه اندازی فرض می‌کند. با این حال، اگر تعامل و تقاضای کاربر فراتر از انتظارات باشد، قیمت لیست شدن X Empire می‌تواند بین 0.02 تا 0.03 دلار افزایش یابد که نشان‌دهنده علاقه قوی‌تر بازار و ابزار فعال در بازی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا