تتر در حال بررسی تجارت کالاها و فرصت‌های TradFi

مدیر عامل تتر پائولو آردوینو گفت که شرکت او در حال بررسی فرصت‌های جدید در دنیای تجارت مالی سنتی و کالا است.

او روز دوشنبه اینچنین اظهار داشت: «Tether در حال اکتشاف اولیه از تجارت کالاهای مختلف و فرصت‌های TradeFi است. این خط تجاری تاثیری بر ذخایر استیبل کوین نخواهد داشت، زیرا از طریق ابزار سرمایه گذاری Tether که جدا شده است انجام می شود.

جدا از کار تتر به عنوان توسعه دهنده بزرگترین استیبل کوین جهان بر اساس ارزش بازار، این شرکت اخیراً بخش‌های جداگانه‌ای از جمله یک بازوی سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است. در ماه ژوئن، آردوینو در مصاحبه‌ای گفت که این شرکت بیش از 1 میلیارد دلار در یک دوره 12 ماهه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بلومبرگ اولین کسی بود که روز دوشنبه گزارش داد که تتر در حال بررسی فرصت‌ها در معاملات کالاها است. همچنین گفت که تتر با استناد به منابع ناشناس “درباره فرصت های وام دهی دلار آمریکا با چندین شرکت” که در زمینه کالاها کار می‌کنند بحث کرده است.

چه وام دادن پول – کاری که تتر در گذشته انجام داده است – چه سرمایه گذاری، به نظر می‌رسد که صادرکننده استیبل کوین سرمایه‌ای برای استقرار دارد. در ماه جولای، آخرین گواهی سه ماهه تتر نشان داد که این شرکت برای نیمه اول سال 2024 رکورد سود خالص 5.2 میلیارد دلاری را ایجاد کرده است.

تتر در ماه آوریل گفت 200 میلیون دلار در Blackrock Neurotech، یک شرکت بیوتکنولوژی که هدف آن کمک به افراد مبتلا به فلج، از دست دادن عملکرد و اختلالات عصبی است، سرمایه‌گذاری کرده است. در آن زمان، آردوینو تکرار کرد که سرمایه‌گذاری‌های تتر از کسب‌وکار استیبل کوین آن جدا است، که این شرکت را ملزم به نگه داشتن ذخایر سرمایه عظیم می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا