ترامپ با کمپین تبلیغاتی جدید پشتیبانی کریپتو را به دست آورد

کمیته اقدام سیاسی (PAC) یک تبلیغ در حمایت از دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری منتشر کرده است. به گفته نمایندگان PAC، این تبلیغ در حال حاضر در پنسیلوانیا در حال پخش است. PAC با حمایت از نامزدهای خاص، نقش مهمی در انتخابات ایالات متحده ایفا می کند و محبوبیت ترامپ در میان علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال منجر به کمک‌های مالی قابل توجهی از سوی سرمایه‌گذاران کریپتو به کمپین او شده است.

تبلیغ ترامپ چگونه او را به تصویر می‌کشد؟

این آگهی بر نقش او به عنوان یک رهبر در پیشرفت فناوری در آمریکا تأکید دارد. PAC ادعا می‌کند که ریاست‌جمهوری او می‌تواند پتانسیل کامل بیت کوین را آشکار کند، در نتیجه فرصت‌های شغلی متعددی ایجاد می‌کند و ایالات متحده را به عنوان یک رهبر در فناوری مالی قرار می‌دهد.

اعداد نظرسنجی

داده های اخیر پلی مارکت نشان می‌دهد ترامپ با برتری 20 درصدی نسبت به رقیب خود، کامالا هریس، پیشتاز است. با نزدیک شدن به انتخابات 2024، ترامپ با 59.9 درصد و هریس با 39.9 درصد، این روند حاکی از افزایش حمایت از نامزدی وی است.

حمایت مالی شدید از بخش ارزهای دیجیتال برای ترامپ، اهمیت روزافزون فناوری را در شکل‌دهی استراتژی‌ها و سیاست‌های انتخاباتی نشان می‌دهد، زیرا هر دو نامزد برای جلب حمایت این جامعه تأثیرگذار مانور می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا