طلا در آنچین؛ نگهداری 3 تن طلا توسط یک نهنگ

طبق بیانیه پلتفرم ردیابی ارزهای دیجیتال Arkham، یک کیف پول کریپتو مقدار بسیار بالایی طلا را در آنچین نگهداری می‌کند.

بر اساس داده‌ها، کیف پول ارز دیجیتال مورد بحث بیش از 250 میلیون دلار تتر گلد (XAUT) دارد. تتر گلد به عنوان ارز دیجیتالی شناخته می‌شود که قیمت آن با قیمت انس طلا نشان داده می‌شود، مشابه تتر که به دلار ایندکس و همچنین توسط تتر کنترل می‌شود.

تتر گلد یک استیبل کوین است که مالکیت یک انس طلا را به صورت یک به یک بر روی یک شمش فیزیکی طلا که با استاندارد انجمن بازار شمش لندن (LBMA) مطابقت دارد، فراهم می‌کند. این فناوری امکان دسترسی به یک استیبل کوین را فراهم می‌کند که مالکیت طلای فیزیکی را به دنبال دارد و در عین حال از معایب مرتبط با طلای فیزیکی مانند هزینه ذخیره سازی بالا و دسترسی محدود اجتناب می‌کند.

طبق گزارشات، مقدار طلای آنچین که در این کیف پول نگهداری می‌شود معادل 3 تن طلای فیزیکی است. تتر می‌گوید که تتر گلد یک به یک به عنوان طلای فیزیکی در مراکز خود وثیقه می‌شود.

این کیف پول غول پیکر ارز دیجیتال به یک پلتفرم دیفای به نام Rhino.fi تعلق دارد. جالب اینجاست که با افزایش سرسام آور قیمت جهانی طلا در ماه‌های اخیر، ارزش دارایی‌های این کیف پول کریپتو نیز افزایش یافته است. از زمانی که طلای آنچین به این کیف پول منتقل شد، ارزش این دارایی‌ها 90 میلیون دلار افزایش یافته است.

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و ارائه محتوای مفید در راستای افزایش اطلاعات مخاطب بوده و توصیه سرمایه گذاری محسوب نمی‌گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا