احراز هویت در صرافی کی سی ایکس KCEX

بر اساس بررسی‌های کارشناسان ایران بروکر، در حال حاضر در صرافی KCEX احراز هویت اجباری نیست. پس از ورود به حساب کاربری، می‌توانید با کلیک بر روی آیکون پروفایل در بالای صفحه، به بخش Overview مراجعه کنید. در این قسمت مشاهده خواهید کرد که سقف برداشت روزانه از حساب کاربری بدون احراز هویت معادل 15 بیت کوین است. با ما همراه باشید تا در ادامه احراز هویت در صرافی کی سی ایکس KCEX را بررسی کنیم.

چنانچه علاقمند به ثبت نام در صرافی KCEX هستید، می‌توانید از کد تخفیف زیر که به صورت اختصاصی برای وبسایت تحلیل اکسچنج می‌باشد، استفاده کنید:

معرفی صرافی کی سی ایکس

اگر به دنبال یک صرافی هستید که استفاده از خدمات آن بدون پیچیدگی باشد و امنیت بالایی داشته باشد، صرافی کی سی ایکس (KCEX) انتخاب مناسبی برای شماست. صرافی KCEX در سال 2021 در کشور سیشل تأسیس شد و هدف آن ارائه خدمات معاملاتی ارزهای دیجیتال با رویکرد بین‌المللی است. این صرافی توانسته است در حال حاضر با گردش مالی روزانه بیش از 2.1 میلیارد دلار، از تعداد پرشماری از رمزارز مختلف پشتیبانی کند.

در خصوص خدمات به کاربران ایرانی، باید گفت که هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از این صرافی وجود ندارد. KCEX در لیست بهترین صرافی‌های خارجی فاقد تحریم، در رتبه چهارم قرار دارد و به عنوان یک گزینه مطمئن شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های مثبت این صرافی، رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند آن است.

صرافی کی سی ایکس به صورت وب‌سایت و اپلیکیشن در دسترس است، اما نسخه اپلیکیشن آن به مراتب دسترسی آسان‌تر و تجربه کاربری بهتری را فراهم می‌کند. بنابراین، توصیه می‌شود که نسخه اپلیکیشن KCEX را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

با توجه به این که صرافی‌های ارز دیجیتال به دارایی کاربران دسترسی دارند، رعایت نکات ایمنی در دانلود و نصب آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل، پیشنهاد می‌شود که برای دانلود و نصب صرافی KCEX تنها از منابع معتبر مانند Google Play و App Store استفاده کنید.

سقف برداشت روزانه برای حساب‌های بدون احراز هویت در KCEX

این نکته حائز اهمیت است که دو سطح احراز هویت در این صرافی وجود دارد: سطح مقدماتی (Primary KYC) و سطح پیشرفته (Advanced KYC). برای افزایش سقف برداشت روزانه به 30 بیت کوین، کافیست بر روی گزینه Primary KYC کلیک کرده و اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. پس از این مرحله، با انتخاب گزینه Verify می‌توانید احراز هویت را انجام دهید. همچنین می‌توانید از هویت ایرانی برای احراز هویت استفاده کنید، اما به‌دلیل محدودیت‌های موجود، ریسک احراز هویت به عنوان یک کاربر ایرانی در KCEX نسبتاً بالا است.

مراحل احراز هویت در صرافی کی سی ایکس KCEX

  • ورود به سایت KCEX برای آغاز احراز هویت
  • کلیک بر روی گزینه Identification برای ورود به صفحه احراز هویت
  • انتخاب گزینه Verify به منظور آغاز مراحل اصلی احراز هویت
  • نصب اپلیکیشن صرافی KCEX از روی بارکد و ورود به حساب کاربری خود در اپلیکیشن
  • انتخاب گزینه کارت شناسایی، کشور ایران و ثبت اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد
  • بارگذاری تصویر پشت و روی کارت شناسایی مطابق با تصویر نمونه و ثبت احراز هویت

با انجام این مراحل کافی است تا 24 ساعت صبر کنید تا فرایند احراز هویت شما طی شود. با تایید هویت شما، احراز هویت در صرافی کی سی ایکس KCEX به صورت کامل انجام خواهد شد.

روش‌های واریز و برداشت ارز دیجیتال در صرافی KCEX

برای واریز ارز دیجیتال کافی است که از منوی Wallets در صفحه اصلی سایت صرافی KCEX، گزینه Deposit که مربوط به واریز است را انتخاب کنید. در این بخش، ابتدا باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را در قسمت Select Crypto انتخاب کنید و سپس شبکه بلاک چین مناسب برای انتقال ارز را در بخش Network انتخاب نمایید. در حال حاضر این صرافی از سه شبکه ترون، بایننس اسمارت چین و اتریوم برای انتقال تتر پشتیبانی می‌کند.

پس از انتخاب ارز و شبکه، آدرس مخصوص ولت برای واریز ارز دیجیتال به‌صورت متنی و همچنین QR کد نمایش داده می‌شود. حداقل میزان مجاز برای واریز ارز دیجیتال نیز در این مرحله مشخص می‌شود. به عنوان مثال، حداقل مقدار واریز تتر در صرافی KCEX برابر 0.001 USDT است و واریز ارز دیجیتال بدون دریافت کارمزد انجام می‌شود.

برای برداشت ارز دیجیتال، برگشت به منوی Wallets در صفحه اصلی و انتخاب گزینه Withdraw لازم است. در این بخش، ابتدا ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب کرده و سپس شبکه بلاک چین لازم را مشخص نمایید. آدرس کیف پول مقصد را در کادر مربوطه وارد کنید. مشخصات حداقل مقدار برداشت و کارمزد موجود برای انتقال نیز به شما نمایش داده می‌شود. در نهایت، می‌توانید مقدار ارز دیجیتال مورد نظر را برای انتقال وارد کرده و درخواست برداشت را تأیید کنید.

اگر قصد دارید وجوهی را به حساب کاربری دیگر در KCEX منتقل کنید، این امکان وجود دارد که بدون نیاز به پرداخت کارمزد این عملیات را انجام دهید. برای این کار، در صفحه برداشت، تب KCEX Users را انتخاب کرده و از طریق ایمیل، آیدی (UID) یا شماره موبایل کاربر مورد نظر، انتقال ارز دیجیتال را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا