رشد 6 درصدی سولانا؛ توقف بیت کوین در 70,000 دلار

روز دوشنبه برای بیت کوین با نقطه مثبتی آغاز شد و به اوج چند ماهه جدید 69,500 ​​دلار رسید اما نتوانست به سمت سطح مطلوب 70,000 دلار رشد کند.

برخی آلت کوین‌ها طی روز گذشته افزایش‌هایی را به ثبت رسانده‌اند که به ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار از ماه جولای به نزدیک 2.5 تریلیون دلار کمک کرده است.

هفته گذشته تقریباً برای پادشاه ارزهای دیجیتال کاملاً مثبت بود. با افزایش قیمت از 62,400 دلار به 66,400 دلار در دوشنبه گذشته آغاز شد، قبل از اینکه گاوها و خرس‌ها در روز سه شنبه با هم برخورد کنند، حرکتی که منجر به نوسان عظیم 3,000 دلاری شد.

با این حال، گاوها برنده این نبرد بودند و به هل دادن دارایی به سمت بالا ادامه دادند. اوج رشد قیمت هفتگی در روز جمعه بود که بیت کوین برای اولین بار از اواخر جولای به 69,000 دلار رسید.

انتظار می‌رفت آخر هفته آرام‌تر باشد و بیت کوین در حدود 68,500 دلار معامله شود. با این حال، در ساعات اولیه معاملات در روز دوشنبه، زمانی که قیمت به 69,500 ​​دلار رسید تا یک اوج جدید سه ماهه را نشان دهد، تهاجمی شد.

با این حال، نتوانست بر آن سطح غلبه کند و به سمت 70,000 دلار ادامه دهد و این سطح قیمت را به سمت پایین سوق داد. با این وجود، ارزش بازار آن بالای 1.350 تریلیون دلار باقی مانده است، در حالی که تسلط آن بر آلت کوین‌ها ضربه بزرگی خورده و از 55.1 درصد به 54.5 درصد کاهش یافته است.

بزرگترین رشد قیمت روز گذشته در ایپ کوین بود. این دارایی منفجر شد و به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته یعنی 1.7 دلار افزایش یافت و سپس به سطح فعلی خود در حدود 1.5 دلار رسید. این حرکت پس از اعلام یک پیشرفت بزرگ توسط تیم انجام شد.

اکثر آلت کوین‌ها امروز با افزایش قیمت جزئی همراه هستند، به طوری که اتریوم پس از افزایش 3 درصدی از 2,700 دلار گذشته است. BCH ،LINK ،UNI و ADA جهش قیمت مشابهی را نشان داده‌اند، در حالی که سولانا به عنوان بهترین عملکرد امروز در بین آلت کوین‌ها ظاهر شده است.

این دستاوردها به رشد کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال کمک کرده است که یک شبه حدود 35 میلیارد دلار به ارزش آن اضافه شده است و اکنون برای اولین بار در سه ماه اخیر به 2.5 تریلیون دلار نزدیک شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا