غول بازنشستگی بریتانیا به دنبال ورود به فضای کریپتوکارنسی است

غول بازنشستگی L&G مستقر در لندن، که دارایی‌های 1.5 تریلیون دلاری دارد، در حال ارزیابی راه‌هایی برای پیوستن به دیگر بازیگران سنتی بزرگ مانند بلک راک، Franklin Templeton و Abrdn است که وجوه بازار پول مبتنی بر بلاکچین و موارد مشابه را ارائه می‌دهند.

Legal & General (L&G)، شرکت مدیریت بازنشستگی و سرمایه‌گذاری مستقر در لندن با دارایی‌های تحت مدیریت 1.5 تریلیون دلاری، در حال طراحی راهی برای ورود به فضای توکن سازی مبتنی بر بلاکچین است که در بین غول‌های مالی محبوبیت روزافزونی دارد.

توکن‌سازی – یا نمایش دارایی‌های متعارف مانند وجوه بازار پولی با پشتوانه خزانه‌داری ایالات متحده از طریق توکن‌های روی بلاکچین – در بین شرکت‌های مالی سنتی محبوب شده است. این امر پس از ورود بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی در جهان، با صندوق BUIDL خود در بلاکچین اتریوم به صحنه تسریع شد. در کنار بلک راک می‌توان از فرانکلین تمپلتون، ایالت استریت و آبردن نام برد.

اد ویکس، رئیس تجارت جهانی در مدیریت سرمایه‌گذاری حقوقی و عمومی (LGIM)، در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های شرکت از طریق ایمیل، گفت: “ما در حال ارزیابی راه‌هایی برای در دسترس قرار دادن وجوه نقدینگی مدیریت سرمایه گذاری قانونی و عمومی در قالب توکنیزه هستیم.”

دیجیتالی کردن صنعت صندوق برای بهبود کارایی، کاهش هزینه و در دسترس قرار دادن طیف گسترده‌ای از راه حل‌های سرمایه گذاری برای طیف وسیع‌تری از سرمایه‌گذاران کلیدی است. ویکس گفت: «ما مشتاقانه منتظر پیشرفت مداوم در این فضا هستیم.»

دلبستگی این غول بازنشستگی با فناوری بلاکچین به سال 2019 بازمی‌گردد، زمانی که این بیمه‌گر اعلام کرد قصد دارد از سیستم بلاکچین مدیریت‌شده از خدمات وب آمازون (AWS) برای مدیریت و ثبت مستمری‌های انبوه برای تجارت بیمه خود استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا