بیت کوین می‌تواند رشد قیمت بزرگی داشته باشد؟

TechDev، یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، نشان داده است که بیت کوین (BTC) می‌تواند در آستانه ورود به مرحله صعودی جدیدی باشد که یادآور روندهای تاریخی مشاهده شده در شاخص‌های اصلی است. در به‌روزرسانی اخیری که برای 473,000 دنبال‌کننده‌اش در X انجام شد، او نسبت به ورود بیت‌کوین به بازار صعودی که بسیاری از فعالان بازار در حال حاضر آن را دست کم می‌گیرند ابراز خوش‌بینی کرد.

بسیاری از سرمایه گذاران نوسانات قیمت بیت کوین را بر اساس هاوینگ چهار ساله تحلیل می‌کنند. با این حال، TechDev پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین ممکن است در یک روند صعودی بلند مدت هشت ساله قرار گیرد. او مقایسه‌ای بصری ارائه کرد که مسیر قیمت بیت کوین را در کنار شاخص نیکی ژاپن از سال 1975 نشان می‌داد و شباهت‌هایی را در حرکت قیمت نشان می‌داد.

TechDev افزایش علاقه عمومی در بازارهای کریپتو را پیش بینی می‌کند و احتمال می‌دهد که افزایش قیمت سریعتر از چرخه‌های قبلی باشد. وی با بیان اینکه جو حاکم بر بازار و شاخص‌های فنی راه را برای افزایش قیمت‌ها در آینده هموار می‌کند، گفت: «زمانی که منافع عمومی در میان باشد، خیلی سریع اتفاق می‌افتد.»

در حال حاضر، ارزش معاملاتی بیت کوین تقریباً 69,000 دلار است و تحلیلگران به حرکت صعودی قابل توجهی اشاره می‌کنند. بینش TechDev در مورد الگوهای تاریخی بیت‌کوین می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را برای استراتژی‌های سرمایه گذاری بلند مدت فراهم کند و سرمایه گذاران را ترغیب می‌کند که تحولات بازار را به دقت زیر نظر داشته باشند.

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی و ارائه محتوای مفید در راستای افزایش اطلاعات مخاطب بوده و توصیه سرمایه گذاری محسوب نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: بیت کوین پس از عبور از 68,000 دلار نزدیک به سطح شکست مهم باقی ‌ماند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا