صرافی کوین لوکالی در کدام کشور است؟

کوین لوکالی Coinlocally یک صرافی ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۲۲ در دبی تاسیس شده است. این صرافی امکان معاملات اسپات، آتی، و تبادل ارزهای مختلف را با کارمزد پایین و امنیت بالا ارائه می‌دهد. کوین لوکالی Coinlocally از بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال و چندین شبکه بلاکچین پشتیبانی می‌کند. برای کاربران ایرانی، این صرافی اجازه فعالیت بدون نیاز به احراز هویت را می‌دهد.

مقدمه

ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی‌ها، نوعی پول الکترونیکی هستند که بر اساس تکنولوژی بلاکچین کار می‌کنند. بلاکچین یک دفتر کل عمومی و غیرمتمرکز است که تمام تراکنش‌های انجام شده را به صورت رمزگذاری شده ثبت می‌کند. این تکنولوژی امکان انتقال ارزهای دیجیتال بدون نیاز به واسطه‌های مالی را فراهم می‌کند. ارزهای دیجیتال دارای ویژگی‌هایی مانند نامحدود بودن، بی‌واسطه بودن، شفافیت، امنیت، و سرعت هستند که آن‌ها را از ارزهای سنتی متمایز می‌کنند.

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، نیاز به یک صرافی داریم. صرافی یک پلتفرم آنلاین است که امکان تبادل ارزهای دیجیتال و یا تبدیل آن‌ها به ارزهای ملی را می‌دهد. صرافی‌ها می‌توانند به دو دسته تقسیم شوند: صرافی‌های متمرکز و صرافی‌های غیرمتمرکز. صرافی‌های متمرکز، صرافی‌هایی هستند که تحت کنترل یک شرکت یا سازمان هستند و معمولا نیاز به احراز هویت کاربران و رعایت قوانین مالی دارند. صرافی‌های غیرمتمرکز، صرافی‌هایی هستند که بر اساس بلاکچین کار می‌کنند و بدون نیاز به واسطه‌های مالی، امکان تبادل ارزهای دیجیتال را مستقیما بین کاربران فراهم می‌کنند.

معرفی صرافی کوین لوکالی

کوین لوکالی یک صرافی ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۲۲ در دبی تاسیس شده است. این صرافی امکان معاملات اسپات، آتی، و تبادل ارزهای مختلف را با کارمزد پایین و امنیت بالا ارائه می‌دهد. کوین لوکالی از بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال و چندین شبکه بلاکچین پشتیبانی می‌کند. این صرافی از زیرساخت‌های صرافی بایننس استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده حجم معاملات بالایی داشته باشد و کمترین اختلاف قیمت را با بایننس داشته باشد.

Coinlocaly از ابزارهای مختلفی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای، مدیریت آی‌پی و دستگاه‌های مورد استفاده، کد ضد فیشینگ، کلید بازیابی و غیره برای افزایش امنیت حساب کاربری استفاده می‌کند. این صرافی از توکن‌های TRC20، ERC20، BEP2، BEP20 و شبکه نیتیو تمامی کوین‌ها پشتیبانی می‌کند. دفتر مرکزی این صرافی در امارات متحده عربی قرار دارد.

صرافی Coinlocaly برای کاربران ایرانی چه مزایایی دارد؟

کوین لوکالی Coinlocaly برای کاربران ایرانی مزایای زیر را دارا است:

  • این صرافی اجازه فعالیت بدون نیاز به احراز هویت را می‌دهد و برای همین کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی به وب‌سایت آن دسترسی پیدا کنند .
  • این صرافی ادعا می‌کند که با بایننس همکاری دارد و بر اساس زیرساخت‌های این صرافی بزرگ کار می‌کند. این باعث می‌شود که حجم معاملات بالایی داشته باشد و کمترین اختلاف قیمت را با بایننس داشته باشد.
صرافی کوین لوکالی از ابزارهای مختلفی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای، مدیریت آی‌پی و دستگاه‌های مورد استفاده، کد ضد فیشینگ، کلید بازیابی و غیره برای افزایش امنیت حساب کاربری استفاده می‌کند.
صرافی کوین لوکالی از ابزارهای مختلفی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای، مدیریت آی‌پی و دستگاه‌های مورد استفاده، کد ضد فیشینگ، کلید بازیابی و غیره برای افزایش امنیت حساب کاربری استفاده می‌کند.
  • این صرافی از بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال و چندین شبکه بلاکچین پشتیبانی می‌کند و امکان معاملات اسپات، آتی، و تبادل ارزهای مختلف را با کارمزد پایین و امنیت بالا ارائه می‌دهد .
  • این صرافی از ابزارهای مختلفی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای، مدیریت آی‌پی و دستگاه‌های مورد استفاده، کد ضد فیشینگ، کلید بازیابی و غیره برای افزایش امنیت حساب کاربری استفاده می‌کند .
  • این صرافی از توکن‌های TRC20، ERC20، BEP2، BEP20 و شبکه نیتیو تمامی کوین‌ها پشتیبانی می‌کند.

کوین لوکالی چه امکاناتی دارد؟

 کوین لوکالی امکانات متنوعی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • انتخاب بین حالت‌های معاملاتی اسپات و فیوچرز
  • انتخاب بین حالت‌های معاملاتی خرید و فروش
  • انتخاب بین حالت‌های معاملاتی ایزوله و کراس
  • دسترسی به بیش از ۲۵۰ رمز ارز مختلف
  • دسترسی به نمودارها و ابزارهای تحلیل تکنیکال
  • دسترسی به بخش آموزشی و پشتیبانی آنلاین
  • دسترسی به بخش ارجاع و معرفی دوستان و دریافت کمیسیون

کوین لوکالی با چه شبکه بلاکچین‌هایی همگام است؟

کوین لوکالی با شبکه‌های بلاکچین زیر همگام است:

  • شبکه بلاکچین بیت کوین (Bitcoin) که ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) را پشتیبانی می‌کند.
  • شبکه بلاکچین اتریوم (Ethereum) که ارز دیجیتال اتر (ETH) و توکن‌های استاندارد ERC20 را پشتیبانی می‌کند.
  • شبکه بلاکچین ترون (Tron) که ارز دیجیتال ترون (TRX) و توکن‌های استاندارد TRC20 را پشتیبانی می‌کند.
  • شبکه بلاکچین بایننس (Binance) که ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) و توکن‌های استاندارد BEP2 و BEP20 را پشتیبانی می‌کند.
  • شبکه بلاکچین کوانت (Quant) که ارز دیجیتال کوانت (QNT) را پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل Overledger را ارائه می‌دهد که امکان اتصال بین شبکه‌های بلاکچین مختلف را فراهم می‌کند.

تیم توسعه‌دهنده و دفتر مرکزی صرافی کوین لوکالی

کوین لوکالی Coinlocally یک صرافی خارجی است که خدمات خرید و فروش رمز ارز را بدون نیاز به احراز هویت ارائه می‌دهد. اما متاسفانه اطلاعات زیادی درباره تیم توسعه‌دهنده این صرافی در دسترس نیست. طبق گفته عوامل صرافی، دفتر مرکزی آن در شهر دبی قرار دارد و با بایننس همکاری دارد.

اما این ادعاها تایید رسمی ندارند و ممکن است دروغ باشند. صرافی کوین لوکالی از قوانین بین المللی مبارزه با پول‌شویی و تحریم‌هایی که ایران در مورد آن‌ها مشمول است، پیروی می‌کند. پس اگر شما عزیزان قصد فعالیت در این صرافی را دارید بهتر است از نرم افزارهای مربوط به تغییر آی‌پی استفاده کنید.

کوین لوکالی Coinlocally یک صرافی خارجی است که خدمات خرید و فروش رمز ارز را بدون نیاز به احراز هویت ارائه می‌دهد.
کوین لوکالی Coinlocally یک صرافی خارجی است که خدمات خرید و فروش رمز ارز را بدون نیاز به احراز هویت ارائه می‌دهد.

پرسش و پاسخ‌های متداول

کوین لوکالی چیست؟ 

کوین لوکالی یک صرافی ارز دیجیتال است که بدون نیاز به احراز هویت، خدمات خرید و فروش رمز ارز را ارائه می‌دهد. این صرافی ادعا می‌کند که با بایننس همکاری دارد و معاملات آن در واقع در بایننس انجام می‌شوند. این صرافی از شبکه‌های BEP2، BEP20، ERC20، TRC20 و شبکه بومی تمام کوین‌ها پشتیبانی می‌کند.

آیا کوین لوکالی برای کاربران ایرانی قانونی است؟

صرافی کوین لوکالی از قوانین بین المللی مبارزه با پول‌شویی و تحریم‌هایی که ایران در مورد آن‌ها مشمول است، پیروی می‌کند. پس اگر شما عزیزان قصد فعالیت در این صرافی را دارید بهتر است از نرم افزارهای مربوط به تغییر آی‌پی استفاده کنید.

صرافی کوین لوکالی در کدام کشور است؟

کوین لوکالی Coinlocally یک صرافی ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۲۲ در دبی تاسیس شده است.

4 دیدگاه دربارهٔ «صرافی کوین لوکالی در کدام کشور است؟»

  1. حتما امتحان کنین بدون محدودیت و خیلی راحته کار با این صرافی کوین لوکالی حجم نقد شوندگیش بالاس ارزهای زیادیم ساپورت میکنه

  2. به نظرم کوین لوکالی خیلی از صرافی هایی که الان بُلد شدن بهترم هست من هروز باهاش واریز و برداشت دارم بدون محدودیت و راحت بهترین پشتیبانیم دارن🙌

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا